Heyy Herman,
Klinkt goed, de titels die jij noemt qua bordspellen. Ik word al nieuwsgierig.
Ik heb behalve chrononauts ook een paar leuke horrorbordspelen zoals:
_ Zombies! ( Dit is echt heel cool.) ( Vlug te spelen)
- Arkham Horror ( zeer uitgebreid. Een van de meest grote en sfeervolle bordspellen op het gebied van horror.) Dit spel duurt echter wel iets van 2 a 2 een half uur. Is wel de moeite waard.
Verder nog alternatieve bordspelen over King Arthur:
- Shadows over camelot. ( Een sfeervol en cooperatief bordspel) Heel mooie vormgeving en veel spelplezier.)
- De legendes van Camelot.( Ook erg goed.)
Wat ook spannend is om te spelen is:
- Drakon. ( Over een draak en een dungeoncomplex.)
_ Kill Doctor Lucky. ( Een grappig spel over een rijke stinkerd om zeep helpen voor de erfenis.) GRappig en leuk.
Nou, en als je het dan nog niet zat bent heb ik echt nog wat zeldzame bordspelen:
- City of chaos. ( Dit bordspel kan dagen duren!) Het gaat over een stad die vervalt tot chaos en je hebt de opdracht om de oorzaken van de chaos op te sporen en deze op te lossen. Dit is geen bordspel meer dit is een beleving vind ik.
- The hellgame. ( Dit bordspel is zeer sfeervol en het spelidee en ontwerp zijn geinspireerd op een beroemd boek van Dante : De goddelijke komedie.)
- Betrayal at house on the hill. ( Subliem spookhuisbordspel met heuse scenario's die je doen verrassen.) Wel helemaal in het Engels.
Nou ik heb nog meer, maar deze wilde ik even benoemen. Zeg maar welke ik mee moet nemen dan doe ik dat.
Alleen 1 probleem voor dit weekend. Mijn zus is zaterdag om 16:00 jarig en ik heb wellicht geen tijd meer om voor 17:00 er te zijn. Ik hoop dat jullie nog vaker zo'n bordspeldag organiseren, want dan kom ik zeker weten!
Groet van Jan