Ga je naar Essen en wil je spellen verkopen? Dan is dit een goed beginpunt:
Voeg de spellen toe die je wilt verkopen + het tijdstip dat je aanwezig zal zijn in Essen. Vergeet ook niet een minimum prijs en een buyout prijs toe te voegen want dit is een auction!
http://boardgamegeek.com/geeklist/17732 ... t-your-own
Auction: Spellen verkopen in essen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Banemus
- Jakkiebak!
-
cocoon
- Matroos
Re: Auction: Spellen verkopen in essen
Hallo,
Ik heb alvast de mijne erop gezet cfr de entry's van dampies productions ( end p4 tem begin p6) .
Voor de Belgen: als je niet naar Essen gaat maar toch wil meebieden , ga gerust je gang , dan regelen we wel de verzending via Kiala ( op jullie kosten weliswaar ).
Is wel tegen de regels van de geeklist in maar kom - ik laat hoe dan ook alles via BGG lopen zodat die hun commissie krijgen van 3%.
Grtz
Koen
Ik heb alvast de mijne erop gezet cfr de entry's van dampies productions ( end p4 tem begin p6) .
Voor de Belgen: als je niet naar Essen gaat maar toch wil meebieden , ga gerust je gang , dan regelen we wel de verzending via Kiala ( op jullie kosten weliswaar ).
Is wel tegen de regels van de geeklist in maar kom - ik laat hoe dan ook alles via BGG lopen zodat die hun commissie krijgen van 3%.
Grtz
Koen