De outletsale van 999 Games komt er dit weekend weer aan!

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Plaats reactie
999 Games
Uitgever
Contacteer:

De outletsale van 999 Games komt er dit weekend weer aan!

Bericht door 999 Games »

25 & 26 november verwelkomen wij jullie weer in ons magazijn (laatste op deze locatie!) in Almere! Wil je erbij zijn? Reserveer dan snel een tijdslot!

Afbeelding

Of je nu op zoek bent naar mooie koopjes, speciale deals, of gewoon wilt genieten van de gezellige sfeer, wij hebben dit weekend alles voor je in petto.

Als je op jacht bent naar mooie koopjes, dan is de koopjeshoek bij de kassa's de place to be. Voor autoreizigers hebben we gratis parkeergelegenheid bij het Almeerderstrand, waarvandaan onze pendelbussen je rechtstreeks naar het magazijn brengen. Vergeet niet je tijdslotbevestiging, of je nu met de bus komt of niet; het is essentieel voor een vlotte entree.

In het magazijn kom je het 999 Games team in de bekende rode shirtjes tegen, wij helpen je graag met welke vraag je ook hebt! Tijdens het afrekenen, houd er rekening mee dat we vooral pinbetalingen accepteren, behalve bij één kassa waar contant betalen mogelijk zal zijn. En maak je geen zorgen over tijdslimieten; eenmaal binnen, kun je zo lang als je wilt blijven om rond te kijken.

Naast het rondneuzen in ons magazijn kun je bij de Smultantes foodtruck terecht voor verfrissende drankjes, heerlijke tosti's en andere lekkernijen. En als je voor meer dan €75,- besteedt, ontvang je zelfs een gratis big shoppertas!

Let op! Voor onze mindervalide bezoekers zijn we graag bereikbaar via events@999games.nl voor eventuele speciale arrangementen. Verder moet worden opgemerkt dat eventuele huisdieren zoals honden niet toegestaan zijn.

De laatste op deze locatie:
We hebben ook spannend nieuws: deze Outlet Sale is de laatste op deze locatie vanwege onze aanstaande verhuizing. Profiteer nu van geweldige aanbiedingen want de volgende outlet sale zal pas weer in november 2024 zijn!

Last but not least: Vergeet niet je eigen tassen mee te nemen en bekijk vrijdag de locatielijst voor een vlotte route door ons magazijn.

Reserveer hier je tijdslot:
Reserveren (gratis!) kan via deze link: https://www.tickettailor.com/events/999games1/1029426

Heb jij nog een spel of spellen op het oog die je bij de outlet sale gaat scoren? Laat het ons weten in de reacties!

Tot daar!

Met speelse groet,
999 Games
Bijlagen
1240x501.png

Labels:
Renehindriks
Grote Dienaar

Re: De outletsale van 999 Games komt er dit weekend weer aan

Bericht door Renehindriks »

Komt er ook een lijst met welle spellen voor welke prijs te verkrijgen zijn? Dan kan ik pas inschatten of het interessant genoeg is om te komen.
ijsvogel
Meeple

Re: De outletsale van 999 Games komt er dit weekend weer aan

Bericht door ijsvogel »

Hoe vaak gaan de pendelbussen? Vertrekken ze op vaste tijden?

Ik heb een tijdslot gereserveerd, maar twijfel nog omdat onduidelijk is of ik lang op bussen moet wachten.
darkman
Garnaal

999 outlet sale

Bericht door darkman »

Wij hebben tickets voor de outlet sale van 999 op zondag maar als ik zo de lijst doorneem ligt er niet veel interessants. Dan is er nog de koopjeshoek maar daar doen ze geen verdere mededelingen over. Is iemand vandaag langs geweest (25/11) en lagen er nog interessante aanbiedingen in de koopjeshoek? Ik weet dat dat geen garantie is dat dezelfde spellen er morgen ook liggen maar dan weet ik ongeveer wat we kunnen verwachten. Bedankt!

Vanuit een ver verleden weet ik nog dat ze ook spellen van andere uitgevers in de aanbieding hadden. Is dat nog steeds zo?
Plaats reactie