999 Games Outlet Sale

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: 999 Games Outlet Sale

Bericht door cymric »

Tjoek schreef:Hmmm, ik begin me toch sterk af te vragen of ik wel in die chaos wil gaan staan wachten...
Het is geen chaos, maar een nette rij, zeker aan het begin. Zie deze draad met foto's van de vorige sale.

Labels:
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Dit waren de prijzen die ik vorig jaar zag:

Thurn & Taxis: 20,-
Het achtste wereldwonder: 10,-
Genius: 20,-
Burgers Zoo: 15,-
Ballonrace: 8,-
Alles of Niets: 4,-
Amazone: 10,-
Jakkiebak Kippenkak: 10,-
Attikka: 20,- (Vorig jaar nog 10,-)
Hacienda: 10,-
Goa: 10,-
Dominion: 30,- (meen ik)
Kolonisten van Catan: 25,-
Ongeveer alle kleine kaartspelletjes: 7,-
Blue moon basisset: 4,-
Blue moon uitbreidingen: 2,- p/s

De rest had ik niet onthouden. Nieuwe titels destijds lagen gewoon voor de gangbare prijs. Ik herinner me nog dat de poorten van loyang bijv. rond de 30 euro was.
Tjoek
Fabrieksmanager

Bericht door Tjoek »

Voor mij duidelijk: ik hoef er niet heen. De afstand, en het wachten buiten wegen niet op tegen de niet zo spannende prijzen... Dan bestel ik liever bij een webshop met scherpe prijzen. Net zo goedkoper / goedkoper en dan gaat niet alle winst direct naar de uitgever.
Afbeelding
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Ik ben eigenlijk op zoek naar Stenen Tijdperk voor een vriendin van mij.
Ik weet dat deze eruit gaat bij 999 games. En als hij bij de outlet aanwezig zou zijn zou dat super zijn.

Ik zelf zou alleen willen kijken voor uitbreidingen van kolonisten (bordspel), uitbreiding carcassonne, uitbreiding saboteur, uitbreidingen alhambra, uitbreidingen dominion, atlantis, voor de wind. Maar geen idee of die er bij liggen :roll: Ik wil namelijk niet voor nop komen aangezien ik ook een aardig stukje moet reizen.

Maar es kijken of er een bekende heen gaat, geef ik die wel een lijstje ;) :P
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Sebastiaan
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: www.de-dondersteen.nl

Bericht door Sebastiaan »

aicirtap schreef:Ik ben eigenlijk op zoek naar Stenen Tijdperk voor een vriendin van mij.
Ik weet dat deze eruit gaat bij 999 games. En als hij bij de outlet aanwezig zou zijn zou dat super zijn.

Ik zelf zou alleen willen kijken voor uitbreidingen van kolonisten (bordspel), uitbreiding carcassonne, uitbreiding saboteur, uitbreidingen alhambra, uitbreidingen dominion, atlantis, voor de wind. Maar geen idee of die er bij liggen :roll: Ik wil namelijk niet voor nop komen aangezien ik ook een aardig stukje moet reizen.

Maar es kijken of er een bekende heen gaat, geef ik die wel een lijstje ;) :P
Het Stenen Tijdperk is nog prima te krijgen als 'Stone Age'. Als je het niet per se voor een rotprijs wil hebben, mag je me wel een mailtje sturen. ;)

De aanbiedingen zijn vaak spellen die ze uit de collectie doen, of beschadigde. Kijk hier wel mee uit of ze nog compleet zijn! Als er iets uit de doos ontbreekt, is dat op eigen risico!
-Spellen worden onderschat :D

www.de-dondersteen.nl
Tassie
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10

Bericht door Tassie »

Tjoek schreef:Voor mij duidelijk: ik hoef er niet heen. De afstand, en het wachten buiten wegen niet op tegen de niet zo spannende prijzen... Dan bestel ik liever bij een webshop met scherpe prijzen. Net zo goedkoper / goedkoper en dan gaat niet alle winst direct naar de uitgever.
Helemaal mijn idee!

Twee keer een uur in de auto, buiten in de rij staan en dan maar hopen dat er een acceptabel spel tussenzit met een paar euro korting. Nee, ik weet mijn zondag wel beter te besteden.
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Bericht door JeVo »

ik heb andere ervaringen, namelijk dat het wel de moeite waard is.
Vorige keer ben ik vertrokken met 30 spellen voor een totaal bedrag van 300.
met een paar grote in opdracht die elk 20-25 kostten.
en dus ook met behoorlijk wat spellen voor 3 - 7 euro elk...
ik was er een beetje voor de deuren open gingen. met de eerste groep naar binnen.
alle shrinked spellen waren in grote getale aanwezig.
alleen voor de 2e hands en de enkelstuks van buitenlandse uitgaves moet je opschieten, daarvoor geldt: op is op.

JeVo
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Mirretje
Rooster Booster

Bericht door Mirretje »

Ik heb exact dezelfde ervaring als JeVo. Veel spellen gekocht voor weinig.
Als er stukjes ontbreken bij 2e handsjes, kun je altijd mailen of er iets te regelen valt.
En tot op heden ben ik heel erg blij met de service die mij door 999-games gegeven is> Ze hebben me altijd geholpen en de ontbrekende of zelfs kapotte onderdeeltjes toegestuurd.
Chapeau!
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Als je de nieuwste van de nieuwste spellen zoekt van 999 Games, dan ben je aan het verkeerde adres. Zoek je echter wat oudere titels, dan kun je die daar voor een aangenaam prijsje vinden. Alle oudere titels die ik in mijn bezit wilde hebben van 999 Games heb ik reeds in mijn bezit.
Spelmaniac
Jakkiebak!

Bericht door Spelmaniac »

Wat ik ooit vernomen heb is dat winkeliers niet blij zijn met deze Sale en dat dit toen tot ruzies en einde samenwerkingen heeft geleid. Weet iemand of hier iets van waar is?
Voormalig recensent van Truus en Truus Bordspellen.
Afbeelding
Sebastiaan
Professor Pimpel

Spelmaniac schreef:Wat ik ooit vernomen heb is dat winkeliers niet blij zijn met deze Sale en dat dit toen tot ruzies en einde samenwerkingen heeft geleid. Weet iemand of hier iets van waar is?
Ik kan me voorstellen dat winkeliers hier de balen van hebben. Als ze nog met voorraden zitten van spellen die worden afgeknald kan dat een nare smaak in de mond geven. Anderzijds gaan 99% van de mensen die in de winkel langs komen niet naar de outlet sales. Dus ík zie geen probleem in. Het is maar welke kant je op wil kijken. En om één van mijn leveranciers te quoten: 'Winkeliers moeten altijd wat te zeiken hebben' :lol: Mijn antwoord: we doen ons best! :mrgreen:

Het is de zelfde discussie over internetwinkels. Je kan er over klagen, je kan ook kijken waarom mensen wel naar je winkel komen en van die kracht uit gaan.

www.de-dondersteen.nl
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Sebastiaan schreef:Het is de zelfde discussie over internetwinkels. Je kan er over klagen, je kan ook kijken waarom mensen wel naar je winkel komen en van die kracht uit gaan.
Helemaal mee eens, ware het niet dat het tegenwoordig steeds vaker voorkomt dat mensen naar een speciaalzaak gaan om daar informatie in te winnen om vervolgens op internet hun spullen te bestellen.

Dus: je gaat naar de lokale spellenwinkel om te informeren wat een goed spel zou zijn voor je neef die 16 wordt. De winkelier steekt er tijd in en legt je van diverse spellen uit waarom deze zo geschikt zijn. Het spel kost € 24,95 en je zegt "ik denk er even over na en kom er nog op terug". Thuisgekomen zet je je computer aan en ziet dat het spel van je voorkeur bij internetwinkel X € 20 kost en je koopt het daar.

Dan kun je als winkelier wel kijken waarom mensen naar jouw winkel komen, maar met deze kracht kan de winkelier niets doen. Dat is ook de reden dat er steeds minder speciaalzaken zijn. Als jij een oplossing hiervoor weet te verzinnen, zullen vele speciaalzaken je erg dankbaar zijn!

Ik heb zelfs al meegemaakt dat ik in een winkel kwam waar spullen in een vitrine uitgestald lagen. Je kon ze echter niet in de winkel kopen. Er lag zelfs een briefje bij dat het om bovengenoemde reden is en ze daarmee niet kunnen concurreren...
Sebastiaan
Professor Pimpel

Enrico schreef:
Sebastiaan schreef:Het is de zelfde discussie over internetwinkels. Je kan er over klagen, je kan ook kijken waarom mensen wel naar je winkel komen en van die kracht uit gaan.
Helemaal mee eens, ware het niet dat het tegenwoordig steeds vaker voorkomt dat mensen naar een speciaalzaak gaan om daar informatie in te winnen om vervolgens op internet hun spullen te bestellen.

Dus: je gaat naar de lokale spellenwinkel om te informeren wat een goed spel zou zijn voor je neef die 16 wordt. De winkelier steekt er tijd in en legt je van diverse spellen uit waarom deze zo geschikt zijn. Het spel kost € 24,95 en je zegt "ik denk er even over na en kom er nog op terug". Thuisgekomen zet je je computer aan en ziet dat het spel van je voorkeur bij internetwinkel X € 20 kost en je koopt het daar.

Dan kun je als winkelier wel kijken waarom mensen naar jouw winkel komen, maar met deze kracht kan de winkelier niets doen. Dat is ook de reden dat er steeds minder speciaalzaken zijn. Als jij een oplossing hiervoor weet te verzinnen, zullen vele speciaalzaken je erg dankbaar zijn!

Ik heb zelfs al meegemaakt dat ik in een winkel kwam waar spullen in een vitrine uitgestald lagen. Je kon ze echter niet in de winkel kopen. Er lag zelfs een briefje bij dat het om bovengenoemde reden is en ze daarmee niet kunnen concurreren...
Ik snap je punt. Ben van mening dat het in de praktijk vaak anders gaat. De desbetreffende spellen zijn vaak op het net maar een paar euro's goedkoper, wat je meestal kwijt bent aan de verzendkosten. Ook speelt de gun-factor mee. Veel van mijn klanten zijn er bewust van dat het internet een fractie goedkoper is (De tegenwoordige klant is erg prijsbewust) maar vind het fijn als ik met ze ga zitten en de tijd neem en snappen dat ik mijn huur en licht moet betalen. De mensen die dat niet begrijpen zijn gelukkig ver in de minderheid in de spellenwereld. Ik ben ooit manager geweest bij de Media Markt en daar lag het wel anders: Allereerst heb je veel minder met de gemiddelde verkoper daar en of een tv nou 1500 of 1800 is maakt nogal een verschil. Dan betaal je die verzendkosten lachend.

Vergeet niet dat de meest succesvolle internetwinkel niet zo succesvol is vanwege de prijs. :wink:

www.de-dondersteen.nl
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Sebastiaan schreef:Vergeet niet dat de meest succesvolle internetwinkel niet zo succesvol is vanwege de prijs. :wink:
Wat is de meest succesvolle internetwinkel?
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Erwin schreef:
Sebastiaan schreef:Vergeet niet dat de meest succesvolle internetwinkel niet zo succesvol is vanwege de prijs. :wink:
Wat is de meest succesvolle internetwinkel?
Die van de uitgevers waar spellen winkels (speciaal en web) spellen bestellen :lol: