Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De Swiss Gamers Award is een Zwitserse spellenprijs die wordt toegekend op basis van een verkiezing onder Zwitserse spellenclubs. De winnaar van 2012 is het sinds deze week ook in Nederland uitgebrachte bordspel Tzolk’in. Het zal niemand verbazen dat worker placement met draaischijven het goed doet in het land van de uurwerken. Tzolk’in versloeg onder meer Myrmes en Het Dorp. De prijs wordt medio maart uitgereikt tijdens de spellenbeurs Ludesco.
Meer informatie:
Je rekent vast ook op Spel van het Jaar in Guatemala.
Dank voor het toevoegen van de juiste link. Het eerste bericht staat weliswaar op mijn naam, maar ik heb het hier niet zelf geplaatst. Ergens in het automatische (?) kopieerproces gaat er soms iets fout met links.
Je rekent vast ook op Spel van het Jaar in Guatemala.
Nou en of, er zitten daar een hoop fans van het spel...
geen probleem over de link, ik heb het doorgestuurd naar de webmaster, hopelijk past die het aan; en de juiste link staat er nu ook, vreemd dat jouw naam er bij stond maar ik ben helemaal niet boos hoor, maar die Maya's..., tja die hebben zo hun methodes om iemand af te straffen http://boardgamegeek.com/image/1475619/ ... n-calendar