En ook hier van hetzelfde. Het is veruit het meest gespeelde spel hier in huis. We spelen meestal met 3 en af en toe met 4 en zijn dus twee verschillende tracks gestart. Heerlijk spel. Dit kan ik makkelijk een hele avond spelen. Ik kijk er al naar uit om dit met onze Essen kliek te spelen. We gaan dit jaar dan wel niet naar Essen maar toch zou ik hiervoor graag nog eens samenkomen! Bart, Kristof, Johan, wat denken jullie? Proberen? Ik trakteer!maxitaxi777 schreef:En hier nog zo’n enthousiasteling! We spelen al bijna 2 weken elke avond een paar potjes. Nu met 3 spelers (wat volgens mij aanzienlijk makkelijker is dan met 4) in 66 pogingen de 50 missies gehaald. We zijn nu opnieuw gestart met de uitdagendere variant, waarin je met 3 van de 4 kleuren speelt. Dit komt theoretisch gezien een stuk dichter bij het 4 spelerspel. Ben thuis nou eenmaal niet met 4 spelers helaas :p, maar na corona gaat dat er elders zeker van komen! Wat mij betreft zeker een winnaar voor deze spellenprijsWTULTC schreef:Ik sluit mij hier volledig bij aan. Inmiddels 20x gespeeld en wat een verslavend spel is dit. Je wilt telkens met je crew de missie halen en verder komen.Jerome schreef: The Crew is fantastisch. Een waardige winnaar (mits het spel wint).
![]()
Van mij mag dit spel het gaan winnen! Ook de Nederlandse spellen prijs later dit jaar mag van mij de Crew gaan winnen. In 2020 is er voor mij nog niet iets beters op de Nederlandse markt uitgekomen tot nu toe namelijk..
Nominaties Spiel des Jahres 2020
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Nominaties Spiel des Jahres 2020
Labels:
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Twee keer 'ja' wat mij betreft!Kire schreef: En ook hier van hetzelfde. Het is veruit het meest gespeelde spel hier in huis. We spelen meestal met 3 en af en toe met 4 en zijn dus twee verschillende tracks gestart. Heerlijk spel. Dit kan ik makkelijk een hele avond spelen. Ik kijk er al naar uit om dit met onze Essen kliek te spelen. We gaan dit jaar dan wel niet naar Essen maar toch zou ik hiervoor graag nog eens samenkomen! Bart, Kristof, Johan, wat denken jullie? Proberen? Ik trakteer!
- Edwin84
- Elfenkoning
Net review van Tom Vasel gezien van My City.
Waarom is dst spel genomineerd? Het ziet eruit als een saaiere versie van spellen zoals Berenpark, Tiny Towns, Indaian Summer en nog veel meer van die tetris stukken puzzle spellen.
Het is letterlijk alleen tetrisstukken op een kaart leggen waarbij je sommige velden niet mag bedekken waarna een scoretelling volgt.
Waarom is dst spel genomineerd? Het ziet eruit als een saaiere versie van spellen zoals Berenpark, Tiny Towns, Indaian Summer en nog veel meer van die tetris stukken puzzle spellen.
Het is letterlijk alleen tetrisstukken op een kaart leggen waarbij je sommige velden niet mag bedekken waarna een scoretelling volgt.