Hoogspanning wint Spellenprijs 2010
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- timodelange
- PIONier
-
Svennos
- Team Bordspelmania
Re: Hoogspanning wint Spellenprijs 2010
Gezien de duidelijke uitslag een meer dan terechte winnaar.
Daarom niet meteen mijn persoonlijke favoriet, maar dat hoeft ook niet, hé
Het was in elk geval een sterke en gevarieerde nominatielijst.
Daarom niet meteen mijn persoonlijke favoriet, maar dat hoeft ook niet, hé
Het was in elk geval een sterke en gevarieerde nominatielijst.
-
DizzyL
- Joker
Naar mijn idee een onterechte winnaar. het spel dateert al uit 2001 en is daarmee bijna 10 jaar oud.
het grappige is dat in veel landen om ons heen Dixit tot spel van het jaar is gekozen. een veel betere keuze voor mijn gevoel. En het meest vreemde is dat er gewoon een nederlandse handleiding in de doos zit, terwijl het spel nauwelijks verkrijgbaar is in nederland.
Ik kan het spel echter iedereen blind aanraden, ik heb het met velen gespeeld en iedereen is enthousiast, en dat maak ik niet vaak mee.
het grappige is dat in veel landen om ons heen Dixit tot spel van het jaar is gekozen. een veel betere keuze voor mijn gevoel. En het meest vreemde is dat er gewoon een nederlandse handleiding in de doos zit, terwijl het spel nauwelijks verkrijgbaar is in nederland.
Ik kan het spel echter iedereen blind aanraden, ik heb het met velen gespeeld en iedereen is enthousiast, en dat maak ik niet vaak mee.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Klopt niet, de Duitse editie van dit spel verscheen in april 2004.DizzyL schreef:Naar mijn idee een onterechte winnaar. het spel dateert al uit 2001 en is daarmee bijna 10 jaar oud.
Afgezien daarvan bepalen 743 stemmers de winnaar. Dat spel is automatisch de terechte winnaar. Da's het mooie van zo'n publieksverkiezing.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Dixit wordt hier gedistribueerd door de Belgische tak van Asmodee, maar dit loopt (nog) niet zo lekker.DizzyL schreef:het grappige is dat in veel landen om ons heen Dixit tot spel van het jaar is gekozen. een veel betere keuze voor mijn gevoel. En het meest vreemde is dat er gewoon een nederlandse handleiding in de doos zit, terwijl het spel nauwelijks verkrijgbaar is in nederland.
Bij de Amersfoortse Spellenwinckel is Dixit de topper van 2010. Ze hebben de afgelopen twee maanden zo'n duizend exemplaren verkocht.
- Dierik
- Erelid
Ongelofelijk aantal voor één winkelErwin schreef:Bij de Amersfoortse Spellenwinckel is Dixit de topper van 2010. Ze hebben de afgelopen twee maanden zo'n duizend exemplaren verkocht.