Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Zou wel verstandig zijn, er is ruimte voor verbetering.Timonneke schreef:Ik vroeg mij af of deze uitreiking ook is/wordt geëvalueerd met de verantwoordelijken.
Zoals alles in het leven is ook dit een leerproces. Er zijn op meerdere fronten verbeteringen mogelijk en die zullen allemaal worden geëvalueerd.Timonneke schreef:Ik vroeg mij af of deze uitreiking ook is/wordt geëvalueerd met de verantwoordelijken.
Ik begrijp het, ik zou wel wat verbeterpunten willen noemen maar liever via PB (als daar interesse in is).Scaramouche schreef:Zoals alles in het leven is ook dit een leerproces. Er zijn op meerdere fronten verbeteringen mogelijk en die zullen allemaal worden geëvalueerd.Timonneke schreef:Ik vroeg mij af of deze uitreiking ook is/wordt geëvalueerd met de verantwoordelijken.
gr
Maurice
Ik zou zeggen stuur maar door. Het enige dat ik kan beloven is dat er naar gekeken wordt, ik ben hier niet de eindverantwoordelijke.Timonneke schreef: Ik begrijp het, ik zou wel wat verbeterpunten willen noemen maar liever via PB (als daar interesse in is).