Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De nieuwe editie van de jaarlijkse Spellengek top-100 is gestart!
Vanwege ons jubileumjaar verloten we dit jaar een paar mooie prijzen onder de inzenders. Je kunt dit jaar ook stemmen via een stemformulier, maar mailen kan ook altijd nog. Ik heb er weer zin in!
Peter Hein schreef: di 01 apr 2025, 07:30
De nieuwe editie van de jaarlijkse Spellengek top-100 is gestart!
Vanwege ons jubileumjaar verloten we dit jaar een paar mooie prijzen onder de inzenders. Je kunt dit jaar ook stemmen via een stemformulier, maar mailen kan ook altijd nog. Ik heb er weer zin in!
Chique geregeld hoor, dit jaar! De deadline is weer 30 april, neem ik aan? Ik ga hem weer vrolijk invullen. Wordt wel een saai lijstje in vergelijking met vorig jaar.
Ik heb eventjes naar mijn lijstje van 2024 gekeken en daar gaan toch wel een paar spellen mijn top 20 verlaten voor andere spellen. Kleine verschuivingen. Laat een van de spellenhoogtepunten van het jaar maar komen over een maandje.
Alvast bedankt Pieter-Hein.
Knipoog schreef: di 01 apr 2025, 18:02
Yes, ingevuld, via het formulier, dat maakt het verwerken hopelijk makkelijker voor je.
Dat valt helaas tegen, maar het invullen gaat wel een stuk makkelijker. Ik heb nu op de eerste dag al meer inzendingen dan voorheen, en 100% daarvan is met het formulier.
Dan ga ik die 100% denk ik verlagen (sorry alvast Pieter Hein), want de Excel van vorig jaar aanpassen en gewoon doormailen vind ik wat makkelijker dan dat ik al die titels dien te kopiëren en in het formulier te zetten. Daarnaast houd ik ook in hetzelfde Excel bij onder de verborgen regels welke spellen gedurende alle jaren ooit in mijn top 20 hebben gestaan en er nu of al jaren buiten staan.
Peter Hein schreef: wo 02 apr 2025, 09:32
Dat is geen enkel probleem!
Ondertussen heb ik al vier keer zo veel inzendingen als normaal rond deze tijd. De lijst zou dus best aardig opgeschud kunnen worden...
Niet als dat ook allemaal iets... met vogels is .
Leuk dat het bereik groeit Peter Hein, zou best kunnen dat je formulier hierin helpt! In elk geval een goede ontwikkeling dit als alternatief te bieden .
misschien ben ik ongeduldig en krijg ik nog een mail, maar als dat niet zo is en het niet komt zou het helemaal fantastisch zijn als je een mail krijgt met daarin de bevestiging wat je hebt gestemd. Ik heb het niet opgeschreven maar kijk het graag nog eens terug wat ik heb gestemd. Zeker als straks de lijst bekend wordt en ik dan het naast elkaar kan leggen .
humske schreef: vr 04 apr 2025, 13:11
misschien ben ik ongeduldig en krijg ik nog een mail, maar als dat niet zo is en het niet komt zou het helemaal fantastisch zijn als je een mail krijgt met daarin de bevestiging wat je hebt gestemd. Ik heb het niet opgeschreven maar kijk het graag nog eens terug wat ik heb gestemd. Zeker als straks de lijst bekend wordt en ik dan het naast elkaar kan leggen .
Dit was de eerste keer dat ik zo'n formulier ontworpen heb, er zitten dus zeker nog verbeterpunten aan. Dit is een goede en zal ik meenemen! (als het me lukt)
siepie schreef: vr 04 apr 2025, 15:27
Ook maar eens een poging gedaan. Wel moeilijk kiezen. Ben benieuwd naar de uitslag, een aantal van mijn spellen zal er vast niet in staan.
een aantal niet, een aantal wel, hoeveel is afhankelijk van hoe gemiddeld je smaak is (ofzo, een statisticus kan het vast veel beter uitleggen )
@peter hein, fijn dat je deze mogelijkheid meeneemt in een volgende keer