Kom op, niet zeiken.pleunie.william schreef:Bah ome Willem, dat is vies!![]()
Service Queen Games
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Service Queen Games
Labels:
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Ben benieuwd of ik via hun mailadres het luxe bord voor Alhambra kan bemachtigen... 
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Heb je dan de jubileumeditie met verkeerd bord, of probeer je gewoon een luxe bord te krijgen, hahaBored Gaymer schreef:Ben benieuwd of ik via hun mailadres het luxe bord voor Alhambra kan bemachtigen...
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
maxitaxi777 schreef:Heb je dan de jubileumeditie met verkeerd bord, of probeer je gewoon een luxe bord te krijgen, hahaBored Gaymer schreef:Ben benieuwd of ik via hun mailadres het luxe bord voor Alhambra kan bemachtigen...?
Momenteel hebben ze een spel op Kickstarter (Speculation) wat ik gebacked heb, met als optie de Alhambra Big Box erbij voor bij elkaar 70 euro.
Het enige dat ik dan "mis", is dat bord. Zou het wel tof vinden als ze dat erbij konden doen ja. Eventueel tegen een kleine vergoeding uiteraard. Ik zou kunnen gaan liegen dat het bord niet bij mijn jubileumuitgave zat, maar dat gaat me toch iets te ver, denk ik...
Morgen maar even een mailtje sturen. Niet geschoten is altijd mis geschoten.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Oja, ik zie het inderdaadBored Gaymer schreef:maxitaxi777 schreef:Heb je dan de jubileumeditie met verkeerd bord, of probeer je gewoon een luxe bord te krijgen, hahaBored Gaymer schreef:Ben benieuwd of ik via hun mailadres het luxe bord voor Alhambra kan bemachtigen...?
Momenteel hebben ze een spel op Kickstarter (Speculation) wat ik gebacked heb, met als optie de Alhambra Big Box erbij voor bij elkaar 70 euro.
Het enige dat ik dan "mis", is dat bord. Zou het wel tof vinden als ze dat erbij konden doen ja. Eventueel tegen een kleine vergoeding uiteraard. Ik zou kunnen gaan liegen dat het bord niet bij mijn jubileumuitgave zat, maar dat gaat me toch iets te ver, denk ik...![]()
Morgen maar even een mailtje sturen. Niet geschoten is altijd mis geschoten.
- HuskyBoardGaming
- Rooster Booster
- Contacteer:
Ook ik ben heel erg te spreken over Queen, heb er zelfs een filmpje van gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=CnYNr4T-UCI
Gratis alle kaarten gekregen van Kingdom Builder in alle talen, terwijl ik duidelijk had vermeld dat het niet eens hun schuld was (had Duitse versie gekocht op Amazon.de)
http://www.youtube.com/watch?v=CnYNr4T-UCI
Gratis alle kaarten gekregen van Kingdom Builder in alle talen, terwijl ik duidelijk had vermeld dat het niet eens hun schuld was (had Duitse versie gekocht op Amazon.de)
- roubosga
- El Capitan
Ik was er al bang voor: Kingdom Builder the Big Box gekocht en de speelstukken voor de 5e speler ontbreken plus de 25 grijze Stone Walls.
Ik heb direct het bestelformulier op hun website ingevuld.
De negatieve ervaringen hier dateren van 2013, hoe zijn de ervaringen de laatste tijd?
Ik heb direct het bestelformulier op hun website ingevuld.
De negatieve ervaringen hier dateren van 2013, hoe zijn de ervaringen de laatste tijd?
- SigiScsi
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Bij mij miste er een Nederlands handleiding in de Fresco Big Box. 21 oktober 2016 gemeld, daarna nog een paar pogingen; telkens zonder antwoord van Queen Games. Begin maart 2017 een mailtje dat ze de handleiding gingen opsturen; 2 dagen later in de bus.