Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Xildur schreef:Mmmz, ik moest toch echt betalen. Plus dat ik maanden moest mailen voordat ik via twitter rechtstreeks contact kon krijgen....
Ook ooit gemaild met de vrienden van 999 Games voor missende stukken. Echter geen antwoord gehad. Het spel was wel ooit compleet dus betalen vond ik geen probleem. Uiteindelijk maar commercieel gekocht.
Ik ben ook niet zo van de klantenservice van 999 Games.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Via deze weg wil ik White Goblin Games bedanken en nogmaals in de bloemetjes zetten voor hun schitterende service!
Onlangs Rogue Agent gekocht en in de doos zaten echter twee paarse figuren en ontbrak een gele figuur. Daarnaast ontbraken er nog 2 dobbelstenen. Ik heb dit zondag gemaild naar WGG. Diezelfde dag kreeg ik nog antwoord dat ze dit de volgende dag zouden opsturen en vandaag zat het hier (Antwerpen) in de brievenbus.
Ik vind dit een zeer professionele service!
PS: Als er dus iemand een paars figuurtje ontbreekt, ik heb er een over
Voor de service zou ik, afgaande op deze commentaren, ze een 11 op 10 geven.
Wat betreft het correct vullen van hun dozen, scoren ze blijkbaar maar matig.....
Benny schreef:Voor de service zou ik, afgaande op deze commentaren, ze een 11 op 10 geven.
Wat betreft het correct vullen van hun dozen, scoren ze blijkbaar maar matig.....
Dat gebeurt bij mij persoonlijk meer bij 999 games maar ook daar moet ik dan weer zeggen dat hun service ook even goed is als bij de Goblins. Toch al een viertal keer iets tekort gehad bij hen maar zonder problemen achterna gestuurd. Ik geef ze dezelfde 11 op 10
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Mijn ervaringen zijn ook heel positief. Pas Codenames gekocht waarvan de sleutelkaarten verkeerd gesneden waren. Na een mailtje de volgende dag al een nieuw setje in de bus. Hetzelfde met een onbrekend onderdeel uit Istanbul. De persoonlijke benadering is uitstekend!
Een tijdje geleden een drukfout op een van de kaarten van Imperial Settlers ontdekt. Vandaag daar maar eens contact over opgenomen, het kwam er niet eerder van. Binnen een uur had ik reactie of ik een fotootje kon toesturen. Foto toegestuurd en een uurtje later wederom een reactie dat een nieuw kaartje toegestuurd wordt. Super
vdW schreef:Een tijdje geleden een drukfout op een van de kaarten van Imperial Settlers ontdekt. Vandaag daar maar eens contact over opgenomen, het kwam er niet eerder van. Binnen een uur had ik reactie of ik een fotootje kon toesturen. Foto toegestuurd en een uurtje later wederom een reactie dat een nieuw kaartje toegestuurd wordt. Super
Is dit een specifiek fout op een kaart in jou spel of reguliere fout in alle edities?
vdW schreef:Een tijdje geleden een drukfout op een van de kaarten van Imperial Settlers ontdekt. Vandaag daar maar eens contact over opgenomen, het kwam er niet eerder van. Binnen een uur had ik reactie of ik een fotootje kon toesturen. Foto toegestuurd en een uurtje later wederom een reactie dat een nieuw kaartje toegestuurd wordt. Super
Is dit een specifiek fout op een kaart in jou spel of reguliere fout in alle edities?
geen idee, daar heb ik niks over gehoord..
Wat was de fout dan en op welke kaart? (Nr.)
ROM026 - Kazerne, zit een drukfout bij het handelsverdrag. Lijkt alsof er een labeltje over een andere taal heen geplakt is.