Service van White Goblin Games
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Service van White Goblin Games
Ik wil via dit draadje mijn zeer positieve ervaring over de service van White Goblin Games met jullie delen. Ik heb enige tijd geleden bij een webshop Age of Empires III gekocht, maar tot op heden niet gespeeld. Aangezien Maarten vrijdag jl. bij ons spelletjes zou komen spelen, had ik donderdag besloten om Age of Empires III eens uit de kast te halen, en te gaan voorbereiden. Ik had alles al een beetje klaargelegd op tafel, toen ik er achter kwam dat van alle vijf de spelerskleuren, vijf kapiteins en vijf koopmannen miste. Dat zijn maar liefst 50 "poppetjes"! Aanvankelijk viel het me nog niet eens op omdat er van elke spelerskleur wel dertig kolonisten, tien missionarissen en tien soldaten op "de hoop" lagen. Het spel is uitgegeven door QWG-Games, en dat bestaat inmiddels niet meer. In een poging toch aan de ontbrekende speelstukken te komen, heb ik donderdagavond om 22.30 uur een mailtje gestuurd naar White Goblin Games. Binnen een kwartier kreeg ik antwoord van Johan Kuipers dat het spel niet meer leverbaar is, maar dat hij vrijdag iemand zou laten zoeken naar de ontbrekende onderdelen. Vandaag heb ik ze alle vijftig gratis ontvangen!
Zoals je wel zult begrijpen ben ik daar heel gelukkig mee, en biedt White Goblin Games wat mij betreft service met een gouden randje!
William.
Zoals je wel zult begrijpen ben ik daar heel gelukkig mee, en biedt White Goblin Games wat mij betreft service met een gouden randje!
William.
Labels:
- NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Re: Service van White Goblin Games
Een warme douche noemt men dat bij Tros Radar 
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
- Xildur
- Munchkin
Ik vind die codes bij des spellen ook leuke service. Je vult deze in en krijgt bijv. handleidingen toegestuurd of extra kaarten (get nuts).
- rober
- Standaard moderator
+1NielsZW schreef:Een warme douche noemt men dat bij Tros Radar
All is fair in love, war and Carcassonne

- Aras
- Geheim Genootschap
Ik heb de zelfs ervaring toen er in Endevor 4 blokjes misten en er tot 2x toe nieuwe werden opgestuurd, omdat de eerste keer de envelope was geopend en de blokjes eruit waren. Dikke pluim voor WGG 
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Bij mij exact dezelfde goede ervaring
! Onlangs heb ik het spel Yspahan uit de MasterPrint serie in de winkel gekocht maar hierbij mistte ik 2 rode en 4 groene blokjes. Ik heb WGG gemailed en ook ik kreeg de reactie dat het spel inmiddels out of print was maar dat er voor me gezocht zou worden of de blokjes misschien toch nog ergens lagen opgeslagen. Een paar dagen later kreeg ik de mail dat ze waren verstuurd en de week erna kwamen ze netjes binnen
!
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Ik ben ook zeer positief over de service van with globin.
Er was van jambo een actiefiche weggewaaid (ahum!).
Gevraagd of ik een nieuw setje actiefiches kon krijgen eventueel tegen kleine vergoeding.
Maar kreeg een compleet nieuwe set fiches toegestuurd (inclusief dus ook de muntjes en goederen).
Pluim voor withgoblin
Gevraagd of ik een nieuw setje actiefiches kon krijgen eventueel tegen kleine vergoeding.
Maar kreeg een compleet nieuwe set fiches toegestuurd (inclusief dus ook de muntjes en goederen).
Pluim voor withgoblin
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- Xildur
- Munchkin
Goed bezig. Bij 999 moet je daarvoor betalenaicirtap schreef:Ik ben ook zeer positief over de service van with globin.
Pluim voor withgoblin
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
In dit geval wel ja... Gelukkig niet als iets er bij opening van de doos al niet in zit natuurlijkXildur schreef:Goed bezig. Bij 999 moet je daarvoor betalenaicirtap schreef:Ik ben ook zeer positief over de service van with globin.
Pluim voor withgoblin
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
En dat is eigenlijk volkomen terecht. Wat het serviceniveau van White Goblin Games nog een beetje mooier maakt.Xildur schreef:Bij 999 moet je daarvoor betalen
Tijd om hun klantenservicemedewerker in het zonnetje te zetten. Dit is 'm, onze favoriete witte goblin:

- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- ikspeelmetgroen
- Veenboer
Ik had Jambo zonder grondstoffen en goud.
Op zondag gemaild naar white goblin games, zelfde dag nog reactie en op dinsdag alles netjes in de bus.
Op zondag gemaild naar white goblin games, zelfde dag nog reactie en op dinsdag alles netjes in de bus.
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Niet helemaal waar. Ik heb al een paar keer wat nabesteld, bijvoorbeeld na aankoop van de kathedraal tweede hands waar een kaart ontbrak.netjes uitgelegd, netjes gratis ontvangen. Ook met zelf kwijtgeraakte spillen gratis een vervangend exemplaar.Xildur schreef:
Goed bezig. Bij 999 moet je daarvoor betalen
- Xildur
- Munchkin
Mmmz, ik moest toch echt betalen. Plus dat ik maanden moest mailen voordat ik via twitter rechtstreeks contact kon krijgen....Jorrit schreef:Niet helemaal waar. Ik heb al een paar keer wat nabesteld, bijvoorbeeld na aankoop van de kathedraal tweede hands waar een kaart ontbrak.netjes uitgelegd, netjes gratis ontvangen. Ook met zelf kwijtgeraakte spillen gratis een vervangend exemplaar.Xildur schreef:
Goed bezig. Bij 999 moet je daarvoor betalen
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof