Service Queen Games
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Aras
- Geheim Genootschap
Service Queen Games
Heeft er iemand ervaring met de service van Queen? Ik heb in december Wallenstein gekocht en daar bleek het speelbord beschadigd te zijn. Op 15 december mail gestuurd met foto's maar niets gehoord en dus 2 weken later nogmaals een mail maar ook daar geen antwoord op. Na ervaringen met de goede service van WWG en FFG valt mij dit wel tegen..
- Bijlagen
-
- _MG00036.JPG
- (193.89 KiB) 631 keer gedownload
Labels:
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Service Queen Games
Ik heb juist altijd erg goede ervaringen met de service van Queen Games! Helaas ook wel heel vaak ontbrekende of foute onderdelen in hun spellen gevonden, maar werd wel altijd netjes en gratis opgestuurd. Nu heb ik echter nooit zoiets als een spelbord hoeven bestellen; bij mij ging het altijd om kaartjes of houten onderdelen. Hopelijk krijg je alsnog reactie!
- pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Elenitza
- Regenmaker
- Contacteer:
Zonde van dat bord
.
Jammer dat je nog niets gehoord hebt.
Met mailen naar Queen games heb ik helaas ook niet zo'n denderende ervaring (ik wilde Alhambra online maken, maar op meerdere mails nooit reactie).
Dus wat jorrit deed in het draadje dat William aanhaalt, bellen naar ze is misschien wel het snelste.
Ik hoop dat je snel een nieuw bord van ze krijgt.
Jammer dat je nog niets gehoord hebt.
Met mailen naar Queen games heb ik helaas ook niet zo'n denderende ervaring (ik wilde Alhambra online maken, maar op meerdere mails nooit reactie).
Dus wat jorrit deed in het draadje dat William aanhaalt, bellen naar ze is misschien wel het snelste.
Ik hoop dat je snel een nieuw bord van ze krijgt.
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Aras
- Geheim Genootschap
Wat dacht jeJorrit schreef:Balen! Gewoon ff bellen, hoe is je duits?
- r56ygf
- Stamhoofd
Ik miste ooit iets van een Queen spel. Ik heb toen een mailtje gestuurd en kreeg geen enkele respons tot de onderdelen uiteindelijk gewoon weken later in de brievenbus lagen. Dus misschien is er hoop, maar echt netjes gaan ze er niet mee om.
- maxitaxi777
- Maarschalk
Dat is waar, ik heb ook weleens iets gekregen zonder eerst een antwoord terug. Uiteindelijk telt natuurlijk wat je krijgt, dus hoop voor je dat het misschien toch onderweg isr56ygf schreef:Ik miste ooit iets van een Queen spel. Ik heb toen een mailtje gestuurd en kreeg geen enkele respons tot de onderdelen uiteindelijk gewoon weken later in de brievenbus lagen. Dus misschien is er hoop, maar echt netjes gaan ze er niet mee om.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Ja hoor. Een mix van niet of laat reageren, toezeggingen doen en ze vervolgens niet nakomen, afspraken vergeten, smoezen vertellen en/of ronduit liegen en als kers op de appelmoes de boel belazeren met het Tahiti Kickstarter project. Ik loop anno 2013 niet over van vertrouwen in deze uitgever.Aras schreef:Heeft er iemand ervaring met de service van Queen?
- olavf
- El Capitan
Ik heb erg slechte ervaringen met de service van Queen Games. Ondanks inmiddels persoonlijke toezeggingen van de eigenaar wacht ik al ruim 2 maanden op missende onderdelen. Repons is meestal nul. Verschrikkelijk!
ps En dit is niet de eerste keer.
ps En dit is niet de eerste keer.
- Aras
- Geheim Genootschap
- maxitaxi777
- Maarschalk
Haha, zo te zien ben ik dan de enige die toch al 5 of 6 keer per post van hen onderdelen heb ontvangen.
- Aras
- Geheim Genootschap
Dus zovaak missen er onderdelenmaxitaxi777 schreef:Haha, zo te zien ben ik dan de enige die toch al 5 of 6 keer per post van hen onderdelen heb ontvangen.
-
Delphi
- Rooster Booster
Ik heb om nieuwe tegels gevraagd voor het spel kingdom builder.
In eerste instantie een mail verzonden, geen respons voor +/- 4 weken.
Een tweede mail gestuurd in de hoop toch iemand te bereiken of wakker te schudden.
Deze tweede mail is na 2 weken beantwoordt daarna binnen een week de onderdelen ontvangen.
Dus bij mij duurde het even, maar dan heb je ook wat
In eerste instantie een mail verzonden, geen respons voor +/- 4 weken.
Een tweede mail gestuurd in de hoop toch iemand te bereiken of wakker te schudden.
Deze tweede mail is na 2 weken beantwoordt daarna binnen een week de onderdelen ontvangen.
Dus bij mij duurde het even, maar dan heb je ook wat
- maxitaxi777
- Maarschalk
Klopt, dat is het deels ook het probleem; er missen gewoon vaak onderdelen of er zitten foute onderdelen bij.Aras schreef:Dus zovaak missen er onderdelenmaxitaxi777 schreef:Haha, zo te zien ben ik dan de enige die toch al 5 of 6 keer per post van hen onderdelen heb ontvangen.