Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
WTULTC schreef:Dat kun je ook afvragen bij Carcassonne en Dominion. Bij Dominion ben je alleen gelijk 35 euro kwijt voor een uitbreiding. Gezien de eindeloze kaartcombinaties volstaat basis en welvaart. Al heb ik welvaart nog niet. 2 a 3 sets lijkt mij voldoende. Nu zijn er van Domion onnodig veel uitbreidingen. Van Carcassonne overigens ook. Daar is basis, uitbreiding en bouwmeesters kooplieden voldoende.
Nou, bij Dominion vind ik wel dat als je het een beetje serieus wilt nemen dat je echt wel een uitbreiding nodig hebt. Het is voor mij dan ook net een ander slag spel dan 7 Wonders.
Nu kun je het met Dominion inderdaad met een paar sets wel af, idealiter verspreid je de sets gewoon tussen een vriendengroep. Maar ja, ik wil zelf alles hebben omdat Dominion in het echt spelen voor mij nog steeds het summum is. Daarbij wil ik als mijn zoontje straks een jaar of 10 is trots kunnen vertellen over het NK en het met hem kunnen spelen.
Hmm als ik dit dus goed bekijk is het 2,50 per stukje karton (en aangezien ik manneke pis al heb... eigenlijk nog iets prijziger). ik wacht wel op de uitverkoop .
16 Feet Pauly schreef:
Hmm als ik dit dus goed bekijk is het 2,50 per stukje karton (en aangezien ik manneke pis al heb... eigenlijk nog iets prijziger). ik wacht wel op de uitverkoop .
16 Feet Pauly schreef:
Hollander!
Ik ben vlaming maar ik dacht net hetzelfde als 16 Feet Pauly
16 Feet Pauly schreef:
Hollander!
Ik ben vlaming maar ik dacht net hetzelfde als 16 Feet Pauly
Wel zie ik gelijk een probleem, want bij Manneke Pis (A-kant) neem je een laag van het wonder van je buren over. Nu heeft de Chineze muur maar 1 laag (wel 4 verschillende horizontale). Mag je dan een laag kiezen daarvan? Bij normale wonders moet je namelijk de eerste kiezen bij het 1e deel van Manneke Pis.