Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wanneer je besluit om segmenten te bouwen, geldt dan ook kleurdwang? Het lijken immers allemaal verschillende "huisjes" te zijn.
Bij de verschillende bouwplaatsen van de verschillende segmenten vind ik de kleurdwang precies logischer... Het lijkt immers 1 huisje te zijn/bouwplaats.
Misschien nog een vraagje. Stel je hebt de Gunst van de Kalief uit een vorige beurt verworven. De volgende ronde stelt niemand zich op de startspelerplaats. Ik blijf uiteraard startspeler dan, maar krijg ik dan ook nog alsnog het punt van de Gunst van de Kalief?
Weet je dat zeker? Heb de regels niet zo bij de hand maar meende dat je meteen de startspelersfiche krijgt en degene die hm aant einde heeft de punten krijgt. Maar ben er niet helemaal zeker van
Weet je dat zeker? Heb de regels niet zo bij de hand maar meende dat je meteen de startspelersfiche krijgt en degene die hm aant einde heeft de punten krijgt. Maar ben er niet helemaal zeker van
Ik zie niet meteen een verschil tussen ons antwoord? Maar 1 iemand kan in een ronde een koopman neerleggen op het startspelerveld.
Als iemand bij de gunst van de Kalief gaat staan mag hij onmiddellijk de startfiche wegnemen bij de persoon waar deze zich momenteel bevindt.
Als je die fiche op het einde van een ronde bezit of nog bezit krijg je één punt voor die desbetreffende fiche.
Dus als niemand de gunst van de Kalief neemt blijft die fiche ter plaatse liggen en krijg je elke ronde daar één punt extra voor. (wat mij straf zou lijken want de ervaring leert me dat er altijd wel iemand die fiche neemt )
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Ik zie niet meteen een verschil tussen ons antwoord? Maar 1 iemand kan in een ronde een koopman neerleggen op het startspelerveld.