Pandemie uitbreiding

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
vikingskarsnik
Joker

Pandemie uitbreiding

Bericht door vikingskarsnik »

Hey iedereen,

Ik heb in mijn bezit de Z-man versie van pandemie (Nederlandstalig, geen bewuste keuze, maar gewoon de versie die in dreamland te koop was.)
Intussen lijkt dit spel 1 van de favorieten te worden bij mijn familie. Het lijkt me dan ook wel leuk om een uitbreiding te kopen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 'virus-alarm' van Quined white goblin games niet compatibel is met de versie van Z-man (iets ivm de petri schaatljes of zoiets?).
Kan ik gewoon de Engelstalige versie van Z-man aanschaffen om met mijn Nederlandstalige versie te spelen?

Labels:
Devos
Grote Dienaar

Re: Pandemie uitbreiding

Bericht door Devos »

De engelse uitbreidingen van Z-Man zijn volgens mij wel compatibel met de nederlandse basisversie. Bergsala komt in oktober wel uit met een nederlandse uitbreiding. Geen idee of die compatibel zal zijn.
WTULTC
Elfenkoning

Re: Pandemie uitbreiding

Bericht door WTULTC »

Ik zit ook al met smart te wachten op de Nederlandse uitbreiding van de Z-man editie. Deze zal vast wel met het basisspel matchen. Ik hoop dat deze zo rond Spellenspektakel verkrijgbaar is.
Afbeelding
Plaats reactie