Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het is een dexterity game in Wilde Westen thema met scenario's. De opstelling op zich ziet er al super leuk uit, je bouwt telkens een klein dorpje met hindernissen zoals cactussen, tonnen en hooibalen.
Je speelt in teams het scenario waarbij het boeven tegen cowboys is, je items in gebouwen moet gaan halen enz. Je beweegt en schiet met je pistolen door een speelsteen weg te 'flicken'. Oh, en meeples met hoedjes :p
Nee maar ziet er wel lollig uit. Waar heb je die gekocht dan? Ik dacht dat deze pas in Essen in Europa beschikbaar zou zijn (en zie er tegen op om met die houten doos rond te sleuren)
Waut schreef:Nee maar ziet er wel lollig uit. Waar heb je die gekocht dan? Ik dacht dat deze pas in Essen in Europa beschikbaar zou zijn (en zie er tegen op om met die houten doos rond te sleuren)
Ik heb hem gewoon via men werk (Outpost), waar hij in de rekken stond. Hij is al in Europa beschikbaar hoor
Ik wil dit jaar zeker één dexterity game mee naar huis brengen en dit staat o.a. op de wishlist samen met nog drie andere kanshebbers (dit is wel de duurste)
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
dirk schreef:Ik wil dit jaar zeker één dexterity game mee naar huis brengen en dit staat o.a. op de wishlist samen met nog drie andere kanshebbers (dit is wel de duurste)
dirk schreef:Ik wil dit jaar zeker één dexterity game mee naar huis brengen en dit staat o.a. op de wishlist samen met nog drie andere kanshebbers (dit is wel de duurste)
Wat zijn de andere 3 Dirk ?
Dat zijn Cube quest, Targets en Jamsumo.
Mijn volledige Essen list vind je trouwens hier (maar er moet nog wat in geknipt worden vrees ik )
Rampage is erg saai in mijn ogen, dit ziet er iets leuker uit. Ik heb echter wel altijd het idee dat het leuke erg snel verdwijnt bij dit soort spellen.
p.s. Mocht iemand Forbidden Stars verkopen, ik houd me aanbevolen! stuur even een berichtje.