haspelknecht

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
helena
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

haspelknecht

Bericht door helena »

Heeft iemand Haspelknecht gespeeld? Zo ja, hoe beviel dat en is het ook leuk met 2 spelers?

Labels:
Gregg
Garnaal

Re: haspelknecht

Bericht door Gregg »

Ik heb het spel al één maal gespeeld en vond het zeker ok. We speelden het met vier, dus omtrent twee spelers heb ik niet echt een oordeel. Mij lijkt het spelersaantal de gameplay niet super veel te beïnvloeden, alleen dat je altijd punten wegkaapt/Verliest van dezelfde speler.

Verder vond ik het vooral een ok spel omdat alle mechanismetjes wel mooi op elkaar spelen en je een vlot en overzichtelijk spel speelt. Er is echter niets bij dat je omver blaast en waarvan je zoiets hebt ... NOG NOOIT GEZIEN!
Afbeelding
C&S
Grote Dienaar

Re: haspelknecht

Bericht door C&S »

Het is goed speelbaar met 2 spelers, maar met 4 spelers lijkt ons wel beter. Met 2 spelers is het ontwikkelingsspoor wat beperkter en als je op dat gebied iets achterloopt is het spel al snel verloren (je kunt dan alleen nog de "vrije" paden kiezen of ervoor kiezen je enige tegenstander te betalen, met een uitgebreider spoor en meerdere tegenstanders is dat een stuk beter te doen).
Afbeelding
Plaats reactie