Wow en het plaatje van de acrobaat zit ook op zijn kop!!!Elsje07 schreef:Het gaat over deze kaarten...
Errata Brugge WGG
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Errata Brugge WGG
Labels:
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Haha, grapjas16 Feet Pauly schreef:Wow en het plaatje van de acrobaat zit ook op zijn kop!!!Elsje07 schreef:Het gaat over deze kaarten...
-
baguety
- Meeple
Kan je de 5 kaarten met de fout op uit het spel laten? Dan heb je er nog altijd 160.
Ik heb het spel nog niet gespeeld dus ik weet niet welk effect dit zou hebben.
Ik heb het spel nog niet gespeeld dus ik weet niet welk effect dit zou hebben.
-
olavf
- El Capitan
Gisteren nog een fout/onduidelijkheid ontdekt:
(ik heb zelf de Duitse versie, maar speelde de Nederlandse versie: heb de tekst dus niet paraat, maar de strekking is:)
Arts - "Iedere keer wanneer je de actie noodlotfiche terugleggen kiest, mag je tot 2 gelijkgekleurde fiches terugleggen. Je ontvangt hiervoor 1 punt."
Die laatste zin moet zijn: Je ontvangt hiervoor 1 punt per fiche.
(ik heb zelf de Duitse versie, maar speelde de Nederlandse versie: heb de tekst dus niet paraat, maar de strekking is:)
Arts - "Iedere keer wanneer je de actie noodlotfiche terugleggen kiest, mag je tot 2 gelijkgekleurde fiches terugleggen. Je ontvangt hiervoor 1 punt."
Die laatste zin moet zijn: Je ontvangt hiervoor 1 punt per fiche.
-
Xildur
- Munchkin
Weet iemand of deze fouten nog hersteld worden? M.a.w. Kun je via WGG een setje krijgen van de 5 (of 6 mrt de arts erbij) juiste kaarten?
-
roubosga
- El Capitan
Ik heb met een zwarte viltstift zo secuur mogelijk het lettertype nagemaakt.Xildur schreef:Weet iemand of deze fouten nog hersteld worden? M.a.w. Kun je via WGG een setje krijgen van de 5 (of 6 mrt de arts erbij) juiste kaarten?
Nu moet ik goed zoeken om de 'foute kaarten' weer terug te kunnen vinden.
Dus ik ben dik tevreden.
-
andy
- Stamhoofd
Na een mail gekregen te hebben, werd mij duidelijk gemaakt dat er geen vervanging gegeven word. Zeer jammer. Ik koop dan eens een spel in het Nederlands...
-
Xildur
- Munchkin
Scheelt mij weer een mailtje. Erg jammer inderdaad.andy schreef:Na een mail gekregen te hebben, werd mij duidelijk gemaakt dat er geen vervanging gegeven word. Zeer jammer. Ik koop dan eens een spel in het Nederlands...
Ik laat het lekker zo, ik ga niet zelf lopen schrijven. Alles is verhouding 3:1 dus makkelijk te onthouden.
-
dEBASERpIX
- Grote Dienaar
Ik weet niet de hoeveelste print run op Spel in Antwerpen verkocht werd maar daar blijken de fouten wel gecorrigeerd.
Aleen staat nu op de klokkenluider 'ontvang', ipv 'ontvang direct'. Geen idee of dat de bedoeling is. Misschien dat vervangkaartjes nu wel verstuurd worden naar mensen met een 'foute' editie.
Aleen staat nu op de klokkenluider 'ontvang', ipv 'ontvang direct'. Geen idee of dat de bedoeling is. Misschien dat vervangkaartjes nu wel verstuurd worden naar mensen met een 'foute' editie.