We hebben een meningsverschil over de 7x7 tegel. Ik zal een voorbeeld geven van een situatie. Mijn man heeft 7x7 maar hij had ook nog een tegel van 5 op een rij over. Deze raakt de 7x7 niet. Telt dit dan toch als 7x7? Kunnen jullie mij nog volgen.
Volgens mij mag je geen extra tegels hebben. Wie kan ons helpen
Patchwork 7x7
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Sheila75
- Grote Dienaar
- sinead
- Stamhoofd
Re: Patchwork 7x7
Hoi Sheila,
Volgens mij telt dit wel. Het gaat er om dat je minimaal een vierkant van 7 bij 7 tegels hebt, wat er verder nog aan tegels vast zit is niet van invloed.
Groetjes,
Jan
Volgens mij telt dit wel. Het gaat er om dat je minimaal een vierkant van 7 bij 7 tegels hebt, wat er verder nog aan tegels vast zit is niet van invloed.
Groetjes,
Jan
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hoe bedoel je 'nog een tegel van 5 op een rij over'? Als ik je verder goed begrijp, is het zo dat je minstens een vlak van 7x7 op je bordje van 9x9 moet hebben. De locatie (middenin, in een hoek of tegen een rand) maakt niet uit en ook het vullen van extra vakken met lapjes stof doet er niet toe.Sheila75 schreef:We hebben een meningsverschil over de 7x7 tegel. Ik zal een voorbeeld geven van een situatie. Mijn man heeft 7x7 maar hij had ook nog een tegel van 5 op een rij over. Deze raakt de 7x7 niet. Telt dit dan toch als 7x7? Kunnen jullie mij nog volgen.
Volgens mij mag je geen extra tegels hebben. Wie kan ons helpen
Edit: Jan was me net voor toen ik nog aan het typen was, maar we denken er dus beide hetzelfde over, haha.
-
Sheila75
- Grote Dienaar
Dank voor jullie antwoord. Had mijn man toch gelijk
. Ik dacht dat het een echte 7x7 moest zijn zonder uitsteeksels.