Voor de Poorten van Loyang: Actiefase

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Voor de Poorten van Loyang: Actiefase

Bericht door ozymandias »

We hebben 9 actiefases waar je mag uit kiezen en die je meerdere malen mag doen per ronde.

Welke acties mag je meerdere keren per ronde doen, en mag je een actie meerdere keren in een beurt uitvoeren?

* Akker beplanten
* Groente kopen
* Groente verkopen
* Eigen markt gebruiken
* Dienaar spelen of afleggen
* Aan een vaste klant leveren
* Eenmalige klant leveren
* Dubbelkaarten kopen (eenmalig)

Wanneer je een groente verkoopt aan de lokale winkel, maar daar is geen plaats ... mag ik deze groente dan nog verkopen? Dus het geld ontvangen en dan de groente in de algemene voorraad leggen?

Labels:
r56ygf
Stamhoofd

Re: Voor de Poorten van Loyang: Actiefase

Bericht door r56ygf »

Je kunt iedere klant slechts een keer leveren, tenzij je de helper speelt die je het twee keer laat doen. Je kunt een keer een dubbelkaart kopen. De rest van de acties mag je zo vaak doen als je wilt/kunt. Je kunt geen groenten verkopen als je geen plek hebt in je winkel.
ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Voor de Poorten van Loyang: Actiefase

Bericht door ozymandias »

r56ygf schreef:Je kunt iedere klant slechts een keer leveren, tenzij je de helper speelt die je het twee keer laat doen. Je kunt een keer een dubbelkaart kopen. De rest van de acties mag je zo vaak doen als je wilt/kunt. Je kunt geen groenten verkopen als je geen plek hebt in je winkel.
Ah ik had eens ergens in een runthrough gezien dat dat wel werd gedaan, en dat de groente gewoon naar de voorraad ging ...
Op zich lijkt het me wel logisch dat je geen groenten kan verkopen aan een winkel die vol is ... het zou voedselverspilling zijn (en dit met al die hongerige mondjes in de wereld) ;-)

Ik heb het ook nooit toegepast ... winkel vol was pech, niet verkopen ... maar je weet nooit.
Plaats reactie