Rogue agent
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Rogue agent
Bij Boekenvoordeel ligt Rogue agent voor 15 euro. Heeft iemand ervaring met dit spel? Ik hou wel van spellen met lekker veel dobbelstenen, en een zekere mate van geluk stoort me niet. Maar ik kan er aan de hand van de reviews niet echt achter komen of het leuk is, en dan met name voor 2 spelers.
Labels:
-
wallofshame
- Regenmaker
Re: Rogue agent
Hallo Helena,
laat dit zeker geen echte waardemeter zijn want ik heb deze titel nog niet gespeeld. Maar vrienden van mij waren niet echt onder de indruk. Ik vermoed dat er betere spellen zijn met lekker veel dobbelstenen zoals Discoveries, Castle Dice of Blueprints om er maar enkele te noemen.
Uiteraard in acht genomen dat smaken verschillen.
laat dit zeker geen echte waardemeter zijn want ik heb deze titel nog niet gespeeld. Maar vrienden van mij waren niet echt onder de indruk. Ik vermoed dat er betere spellen zijn met lekker veel dobbelstenen zoals Discoveries, Castle Dice of Blueprints om er maar enkele te noemen.
-
Bartjes!
- Uitgever
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je Blueprints en Rogue Agent op die manier met elkaar mag vergelijken... Echt COMPLEET andere spellen, die niets met elkaar te maken hebben. Als het je puur om de dobbelstenen gaat, is de keuze ruim en kan iedereen je waarschijnlijk zo een aantal titels aanbevelen zoals Wallofshame ook doet. Maar dat zegt niets over Rogue Agent en volgens mij was dat wel je vraag...wallofshame schreef:Hallo Helena,
-
Flash
- Wu Feng
Mijn mening over het spel lees je hier.
-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat is een duidelijk verhaal, klinkt toch best positief. Alhoewel ik begrijp dat de android-variant de voorkeur heeft, maar misschien is die 8 beurten voor 2-spelers ook niet zo'n slecht idee. (En inderdaad gaat mijn vraag alleen over Rogue Agent
)
-
TimofKings
- Rooster Booster
De designer van het game heeft op Boardgamegeek ook een "mission module" geplaatst. De module heet "Shadow Watch".
Deze module verandert de regels van het basisspel. En velen vragen zich af waarom deze regels niet gewoon de officiele regels waren, aangezien ze het spel enorm verbeteren.
Ook misschien iets om rekening mee te houden.
Deze module verandert de regels van het basisspel. En velen vragen zich af waarom deze regels niet gewoon de officiele regels waren, aangezien ze het spel enorm verbeteren.
Ook misschien iets om rekening mee te houden.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Nog nooit een spel gehad waar ik zo vaak de regels op ieuw moest lezen om alle acties te snappen.
Veel te veel zaken die je moet weten. Hoevaak mag je actie X doen? Blijkt niet uit het bord. Je moet gewoon alle regels kennen.
Veel te veel zaken die je moet weten. Hoevaak mag je actie X doen? Blijkt niet uit het bord. Je moet gewoon alle regels kennen.
-
Sheila75
- Grote Dienaar
Vandaag gekocht bij boekevoordeel omdat die goedkoop was. Weekend maar eens uitproberen
-
Sheila75
- Grote Dienaar
Nou, gisteravond maar eens geprobeerd. Wat een ingewikkeld gedoe. Zoveel opties iedere spelronde. Van ellende maar weer ingepakt. Weggegooid geld.Sheila75 schreef:Vandaag gekocht bij boekevoordeel omdat die goedkoop was. Weekend maar eens uitproberen