poker

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

shadowman76
Jakkiebak!

poker

Bericht door shadowman76 »

wellicht een onderwerp dat niet geheel hier thuis hoort, maar aangezien ik vrij regelmatig met vrienden een avondje pokeren (en andere kaartspelen) organiseer, vroeg ik me af of er op dat vlak ook dingen te vinden zijn op het spellenspektakel...

we hebben op dit moment namelijk al een hele vracht pokerfiches, een kaartschudmachine enzo, maar we zijn nog op zoek naar een leuke, betaalbare pokertafel om ons 'mannenavondje' nog meer sfeer te geven...
ik vind t niet erg om te verliezen, maar winnen vind ik wel leuker

Labels:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: poker

Bericht door Erwin »

shadowman76 schreef:wellicht een onderwerp dat niet geheel hier thuis hoort, maar aangezien ik vrij regelmatig met vrienden een avondje pokeren (en andere kaartspelen) organiseer, vroeg ik me af of er op dat vlak ook dingen te vinden zijn op het spellenspektakel...
Volgens een persbericht van het PR-bureau van de beurs worden er activiteiten rond Poker georganiseerd. Ik neem aan dat een distributeur van materiaal als Vendetta zo snugger is om hierop in te springen (als zij al niet degenen zijn die deze activiteiten organiseren).
shadowman76
Jakkiebak!

:lol:

hmmm dat klinkt goed....
Laurens
Joker

Bericht door Laurens »

Pokerrr
In every life there is some trouble,
but when you worry you make it double
Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Rubik »

Tijdens Spiel had Vendetta een pokertafel bij zich en informatie over diverse andere tafels...
Ik neem aan dat dat op het Spellenspektakel ook wel het geval zal zijn.
darkman
Garnaal

Pokerinfo

Bericht door darkman »

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er ook mensen van de site www.pokerinfo.nl komen om het simpele maar o zo leuke kaartspelletje te demonstreren.

In Essen was inderdaad ook de toenemende gekte rond Poker waar te nemen. Vlak naast de stand van Vendetta die zelf ook poker demonstreerden was er een grote open ruimte met circa 8 ronde pokertafels waaraan gepokerd kon worden. Allemaal Texam Hold'em (de populairste pokervariant van dit moment).

Tussen het demoën door ga ik daar zeker even een kijkje nemen om met in nederland toch bekende pokerpersoonlijkheden eens een kaartje te leggen, en dan heb ik het niet over patience.

Voor de echt geinteresseerden schijnt er in de nieuwe revu een heel artikel te staan over de heersende pokergekte.
shadowman76
Jakkiebak!

klinkt goed... een pokertafel is nog een item dat ik nodig heb om samen met mijn vrienden aan te zitten... maakt t toch net even wat af...