Hoi medespelers,
We hebben gisteren Odin uitgeprobeerd. Wat een keuzes. We begrijpen alleen de ambacht kaarten niet zo goed. Mag je deze nu alleen spelen bij acties? En hoe werkt dat dan met de "elke-keer" en of "op elk moment" kaarten voor de jacht of voor de handel?
Ik kan dit niet goed uit de regels halen...
Kan iemand ons hierbij helpen?
groeten,
Onnosan
Vraag over ambachten bij Odin
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
onnosan
- PIONier
-
onnosan
- PIONier
Re: Vraag over ambachten bij Odin
Even verder gezocht en volgens mij ben ik eruit
.
Je krijgt ambachtskaarten in je hand en er is een andere actie nodig om ze uit je hand in het spel te krijgen. Zodra ze in het spel zijn, zijn ze actief.
Je krijgt ambachtskaarten in je hand en er is een andere actie nodig om ze uit je hand in het spel te krijgen. Zodra ze in het spel zijn, zijn ze actief.
-
Geerius
- Party Animal
Bij de acties die 3 of 4 poppetjes kosten krijg je of mag je een ambachtskaart spelen. Weet zo van buiten even niet bij welke je precies mag spelen. Verder zijn er op het planbord nog enkele keuze acties die je kaarten laat pakken of spelen.
-
C&S
- Grote Dienaar
Beetje laat, maar dat klopt. Je het inzetten van 3 Vikingen krijg je een ambachtskaart (toevoegen aan je hand) en bij 4 mag je er 1 spelen (uit je hand). Zoals je al zei zijn er idd ook actievelden die je ambachtskaarten laten pakken/spelen.