Spel century

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
lindaspel
Uno

Spel century

Bericht door lindaspel »

Gisteravond hebben we voor het eerst spel Century specerijenroute gespeeld. Een heerlijk spel, goed te doen met z'n tweeën, kort en voor herhaling vatbaar.

Labels:
ozymandias
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Spel century

Bericht door ozymandias »

lindaspel schreef: Gisteravond hebben we voor het eerst spel Century specerijenroute gespeeld. Een heerlijk spel, goed te doen met z'n tweeën, kort en voor herhaling vatbaar.
Inderdaad, maar naarmate je deze meer gaat spelen, ga je bepaalde taktieken ontdekken. Het is echt een spel dat met meer spelen beter wordt.

De eerste maal dat ik hem speelde, ging zo snel dat ik zaken over het hoofd zag. De sessies erna, wat meer aandacht besteed aan de markt en de in te wisselen kaarten. Daarin een combo trachten te maken, dat je met zo weinig mogelijk kaarten je toch zoveel mogelijk punten kan opleveren.
Hand management is hier héél belangrijk.
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spel century

Bericht door Bart »

lindaspel schreef: Gisteravond hebben we voor het eerst spel Century specerijenroute gespeeld. Een heerlijk spel, goed te doen met z'n tweeën, kort en voor herhaling vatbaar.
Dan raad ik je zeker aan om Century (maar ook andere spellen) in de BSM-spellendatabase een waardering toe te kennen, bij voorkeur ook voorzien van een korte commentaar.
Afbeelding
Plaats reactie