Wingspan uitbreiding: Europese vogels?

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

helena
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Wingspan uitbreiding: Europese vogels?

Bericht door helena »

mezzin schreef: De volgende uitbreiding zal waarschijnlijk niet meer dan een pak kaarten zijn.

Trouwens als je de doelen kaarten buiten de kaart bak laat pas alles netjes weer in de normale doos.
Inderdaad, zo doe ik het ook. Van mij had die paarse bak er sowieso niet bij gehoeven, het drijft alleen maar de prijs van de uitbreiding onnodig op.

Labels:
mezzin
Professor Pimpel

Bericht door mezzin »

helena schreef:
mezzin schreef: De volgende uitbreiding zal waarschijnlijk niet meer dan een pak kaarten zijn.

Trouwens als je de doelen kaarten buiten de kaart bak laat pas alles netjes weer in de normale doos.
Inderdaad, zo doe ik het ook. Van mij had die paarse bak er sowieso niet bij gehoeven, het drijft alleen maar de prijs van de uitbreiding onnodig op.
Eens ze hadden het best kunnen overslaan maar goed het is niet anders plus een stuk plastic kost hun 20-30 cent ofzo plus er zaten ook eieren bij en meer tokens dus ach het is niet anders en ik vind het niet erg om te betalen voor een goed spel.

Maar ben benieuw hoe veel de nieuwste uitbreiding toevoegt.
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Als je de kaarten hebt gesleeved dan ben je maar wat blij met de paarse bak.
Afbeelding
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

WTULTC schreef: Als je de kaarten hebt gesleeved dan ben je maar wat blij met de paarse bak.
+1
Afbeelding
Nightraver23
Uno

Bericht door Nightraver23 »

Ben al een tijdje op zoek naar de Nederlandstalige uitbreiding, maar kan deze niet vinden. Iemand een idee waar de uitbreiding te koop is aan een normale prijs(max €30)
StanTem
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge

Bericht door StanTem »

Nightraver23 schreef: Ben al een tijdje op zoek naar de Nederlandstalige uitbreiding, maar kan deze niet vinden. Iemand een idee waar de uitbreiding te koop is aan een normale prijs(max €30)
Zou deze maand terug in stock moeten komen: https://www.crowdfinder.be/product/21-w ... -europa-nl
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding
Eis-T
Grote Dienaar

Bericht door Eis-T »

Ik moet zeggen dat ik erg blij met de uitbreiding ben. Normaal ben ik zo'n snob die vind dat er slimme, interessante twists op het basisspel geïntroduceerd moeten worden, maar dit is gewoon precies wat het spel nodig heeft: meer van hetzelfde! meer toffe vogels, meer doelkaarten, meer (en betere) scoring-tegels, meer eitjes, meer eten. De enige inhoudelijke toevoeging waar ik deze uitbreiding op heb kunnen betrappen zijn de vogels die tijdens het einde van de ronde activeren, een idee zo doeltreffend simpel dat het net zo goed bij het basisspel al een ding had kunnen zijn.
kortom: Geen extra complexiteit en gedoe, maar wel méér van alles wat Wingspan zo leuk maakt.
Afbeelding
Een regionale bordspelagenda, blogs en meer: WageningenBoardGamers