Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De Wingspan Big Box is in de maak. Zie prototype hieronder, die ik van de website van Stonemaier heb geplukt.
De box lijkt formaat Scythe BB te hebben. Alles, inclusief 10 spelersborden, moet er straks in passen. Ze gaan kennelijk ook uit van een extra kaartenhouder in de toekomst. En natuurlijk een heleboel kaarten. Nota bene: er komen nog uitbreidingen van Azië, Afrika, Zuid-Amerika en Antarctica.
Twijfel geval voor mij. Ten eerste wat zullen de kosten bedragen en wat zal 999Games gaan doen? Zullen ze deze ook op de Nederlands markt gaan brengen in een 999Games uitvoering?
Daarnaast sleeve ik mijn kaarten. Nu passen ze al nauwelijks meer in de trays en gebruik ik 2 doosjes van de sleeves (in eentje zitten de bonuskaarten en in de andere de kaarten voor de soloversie). Dus stel ik zou alle uitbreidingen willen en deze ook nog allemaal willen sleeven dan vraag ik mij af of het gaat passen. Daarnaast hoe wil ik deze doos in mijn kast gaan zetten? Het lijkt minimaal 4 verticale spellen te kosten qua kastruimte....
Hm ik zou dit niet snel kopen. Ik erger me daarvoor niet genoeg aan 't feit dat de uitbreidingskaarten nu in een andere doos zitten dan de basiskaarten Bovendien zou ik dan eerder overwegen een (Folded Space) insert te kopen/maken zodat het bij het standaardformaat doos blijft.