Everdell plannen van WGG
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Everdell plannen van WGG
Labels:
- Spellenwijs.nl
- Party Animal
- Contacteer:
Re: Everdell plannen van WGG
Fijn om te horen, al had ik niet echt anders verwacht. Zeker na de aankondiging van Spirecrest niet al te lang geleden
.
Thanks voor het delen!
Thanks voor het delen!
- Spellenbaas
- Locomotief
- Persoonlijke Ondertitel: Spellenbaas.nl
- Contacteer:
Mooi nieuws! Kijken we naar uit.
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Contacteer:
Ik hoop alleen dat ze de release-frequentie ook een beetje hoog houden. Dat de nieuwe releases niet al te lang na de Engelse versies uitkomen. Ik heb vorig jaar expres gewacht op de Nederlandse editie van Everdell. Zou zonde zijn als ik – en met mij vele anderen – daarvoor het deksel op de neus krijgen.
Maar goed, WGG was er bij bijvoorbeeld de Kickstarter van Endless Winter al bij, dus ik hoop dat ze hier ook een soortgelijke vlijt tonen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar goed, WGG was er bij bijvoorbeeld de Kickstarter van Endless Winter al bij, dus ik hoop dat ze hier ook een soortgelijke vlijt tonen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recent speelde ik...

- Edwin84
- Elfenkoning
Pearlbrook kwam toch ook snel na het basisspel uit?
- Spellenwijs.nl
- Party Animal
- Contacteer:
Spirecrest is, op misschien een tussentijdse mini uitbreiding, de volgende en die staat voor Q3 gepland.
Pearlbrook was Q1... dus als ze binnen 6 maanden steeds een volgende grote uitbreiding kunnen volhouden. Dat zou wel fijn zijn ja.
Pearlbrook was Q1... dus als ze binnen 6 maanden steeds een volgende grote uitbreiding kunnen volhouden. Dat zou wel fijn zijn ja.
- Edwin84
- Elfenkoning
Of in 1 keer een Bigbox 
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Plannen kunnen altijd veranderen en een uitgever is ons niets verplicht natuurlijk; zelfs niet halverwege een serie. Wil je 100% zeker zijn van een complete Everdell collectie en/of zo snel mogelijk alles van Everdell op tafel hebben, dan is de Engelse versie altijd een optie.
- Edwin84
- Elfenkoning
Helemaal mee eens. Het wordt vaak geëist van een uitgever maar als de 2e uitbreiding slecht verkoopt is het niet realistisch te eisen een 3e uitbreiding te drukken met alle kosten en dan verlies te maken.mazinho schreef: Plannen kunnen altijd veranderen en een uitgever is ons niets verplicht natuurlijk; zelfs niet halverwege een serie. Wil je 100% zeker zijn van een complete Everdell collectie en/of zo snel mogelijk alles van Everdell op tafel hebben, dan is de Engelse versie altijd een optie.
- Spellenwijs.nl
- Party Animal
- Contacteer:
Voor de goede orde: ik hoop op een complete collectie in dezelfde taal, maar verplicht niemand :p. Als WGG er voor kiest het anders te doen, so be it.
- rober
- Standaard moderator
Inderdaad.Spellenwijs.nl schreef: Voor de goede orde: ik hoop op een complete collectie in dezelfde taal, maar verplicht niemand :p. Als WGG er voor kiest het anders te doen, so be it.
Ik heb ook de NL versie van het basisspel en was in eerste instantie niet van plan voor alles te gaan.
Totdat de KS voorbij kwam en ik “per ongeluk” op de knop drukte voor de All-in optie in het Engels.
Maar na deze aankondiging heb ik hem weer gecanceld en ga toch liever voor de NL versie. Hopelijk heb ik hem dan toch over een tijd compleet, anders is het pech.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne