Ark Nova - insert
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Daya
- Meeple
Re: Ark Nova - insert
Het gebeurt niet vaak dat ik een luxere versie van een spel wil hebben, maar Ark Nova is een uitzondering. Nu heb ik wel op internet gekeken, maar dan komt de prijs inclusief verzenden op zo'n EUR 80 uit, dat is dan nog duurder dan het hele spel. Geld uitgeven vind ik niet erg, maar wel graag alles naar waarde.
Labels:
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
En wat krijg je dan precies?Daya schreef: Het gebeurt niet vaak dat ik een luxere versie van een spel wil hebben, maar Ark Nova is een uitzondering. Nu heb ik wel op internet gekeken, maar dan komt de prijs inclusief verzenden op zo'n EUR 80 uit, dat is dan nog duurder dan het hele spel. Geld uitgeven vind ik niet erg, maar wel graag alles naar waarde.

-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik vermoed dat het om een houten insert gaat. Zelf ben ik daar geen fan van; duurder en zwaarder dan mijn voorkeursinserts – die van Folded Space, zoals Niels hierboven al demonstreerde.
Recent speelde ik...

-
Daya
- Meeple
Die soortgelijke bakjes die jij ook gemaakt hebt,3D munten en 'overlays' voor over je spelbord zodat je speelstukken niet meer verschuiven, wel handig. Maar nog eens goed gekeken komt zelfs neer op over de EUR 100 inclusief verzendkosten exclusief de 3D muntjes, die moet je er nog apart bij bestellen.