Hey,
Ik heb vandaag Iguazu voor 't eerst gespeeld en stuitte even op een vraagje:
Als je met je bootje terug op land wil, kost het verplaatsen van de laatste watertegel naar het land ook een peddelpunt? Het uitladen van de steen kost namelijk geen punten...
Aangezien het plaatsen van het land naar de eerste tegel een punt kost lijkt mij andersom ook, maar het staat naar mijn idee niet echt duidelijk in de regels...
Alvast bedankt!
Vraag Iguazu
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
kolonist
- Wereldkampioen Kolonisten 2011
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
- syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
-
BGT2K4
- Joker
- Contacteer:
Erwin en BenNevis spreken elkaar tegen.
Als je bij de blauwe diamanten staat en je speelt 6 peddelpunten kom je volgens BenNevis aan wal en volgens Erwin op de eerste waterschijf.
Hoewel het niet (duidelijk) in de spelregels staat denk ik dat Erwin gelijk heeft (het maakt het spel ook leuker), om dezelfde reden die de Topicstarter al noemde: het water op gaan kost een peddelpunt, dus waarom zou het water af gaan geen peddelpunt kosten.
Als je bij de blauwe diamanten staat en je speelt 6 peddelpunten kom je volgens BenNevis aan wal en volgens Erwin op de eerste waterschijf.
Hoewel het niet (duidelijk) in de spelregels staat denk ik dat Erwin gelijk heeft (het maakt het spel ook leuker), om dezelfde reden die de Topicstarter al noemde: het water op gaan kost een peddelpunt, dus waarom zou het water af gaan geen peddelpunt kosten.
There is nothing right in the left side of my brain and nothing left in the right side of my brain.
-
EvilBro
- Sojaboon