Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hick Hack in Gackelwack (pic pic nic)
Ik heb gekozen om dit topic onder partyspellen te zetten, maar ik had het net zo goed bij kinderspellen of familiespellen kunnen zetten.
Hick Hack in Gackelwack is een simpel spelletje waarnij het gaat om punten te halen door voer of gevogelte op te eten. Hoe gaat dit in zijn werk: er worden 6 verschillende kleueren voederbakken klaargezet en in elke ronde worden die bakken bijgevuld. Als er is bijgevuld dan wordt er gegeten. Dit gaat als volgt: je hebt allemaal kaarten in je handen (5/6 kaarten verschillend per aantal spelers) en je zet er 1/2 (verschillend per aantel spelers) in. Op die kaarten staat of een vogel of een vos. Een rode vogel eet uit de rode voerbak, een gele uit de gele enz. Een rode vos eet de rode vogels op en de gele de gele enz.
Erg grappig spelletje. Ik heb het laatst aan mijn nischtje van 4 gegeven en dat is prima te doen.
Jump out of bed as soon as you hear the alarm clock!! You may also find it useful spending five minutes each morning saying to yourself: "Everyday in everyway I am getting better and better"
samsonov13 schreef:Kent NIEMAND dit geweldige spel!?!?
echt kopen mensen, het is te leuk!
De naam is in ieder geval erg leuk, net als Jakkiebak Kippenkak. Dat is ook een naam die je nooit meer vergeet. Ik beloof niet dat ik het gelijk koop, maar zal er naar kijken op het SPSP. Ik heb nog wel wat kleine nichtjes die ik spelletjesverslaafd kan maken!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
dit doet mij heel erg denken aan adel verplicht, zeker na het lezen van de recensie van anderspel. En een beetje aan piratenbaai, met het blind kiezen van een voederplaats.
dus, een stelling: (heb dit nog nooit gespeeld ofzo, alleen jouw recensie gelezen en die van anderspel)
Wij hebben het spel gespeeld met vrienden en vervolgens zelf aangeschaft: een prima spelletje om even tussendoor te spelen, of bij een glaasje wijn op een zwoele zomeravond met wat vrienden, of met de kids... alleen mijn oude vader kreeg het echt niet meer onder de knie!
Ik heb ook gekocht voor de zomervakantie voor onze kinderen van 7 en 5.
Ze vinden het geweldig en ik vind het ook erg leuk om met ze te spelen. Ik heb het ook een aantal keer gespeeld met oudere nichtjes en neefjes (10 - 14 jaar). zij vonden het ook erg leuk.