klein overzichtskaart eigenschappen gebouwen

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Timonneke
Grote Dienaar

klein overzichtskaart eigenschappen gebouwen

Bericht door Timonneke »

Hallo,

Omdat Puerto Rico al moeilijk genoeg is voor beginnende spelers ben ik opzoek naar een klein handig overzichtskaartje met alle eigenschappen van de gebouwen. Hiervan wil ik een aantal gesealed bewaren in de doos om aan beginnende spelers te geven. Ik merk dat de voordelen van de verschillende gebouwen niet altijd worden opgemerkt. Ook is het lastig voor spelers die aan de andere zijde van het centrale speelbord zitten en de eigenschappen dus telkens op de kop moeten lezen.

Kan iemand mij daarom helpen aan een overzichtskaart (pdf bijvoorbeeld) met alleen de eigenschappen van de gebouwen?

Alvast bedankt

Labels:
Jahwe
Regenmaker
Persoonlijke Ondertitel: Demo-Spel
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: klein overzichtskaart eigenschappen gebouwen

Bericht door Jahwe »

is dat niet de laatste pagina in het regelboek?
De spellenspeciaalzaak in Leuven! http://www.demo-spel.be
Timonneke
Grote Dienaar

Bericht door Timonneke »

Klopt, maar ik zoek iets kleiners en ovezichtelijkers. Bijvoorbeeld alleen maar de de plaatjes van de gebouwen met daarom de tekst gedrukt van de eigenschappen.
usurper
Geheim Genootschap

Bericht door usurper »

Timonneke schreef:Klopt, maar ik zoek iets kleiners en ovezichtelijkers. Bijvoorbeeld alleen maar de de plaatjes van de gebouwen met daarom de tekst gedrukt van de eigenschappen.
Op boardgamegeek heb ik onlangs ook iets dergelijks afgehaald. Deze heb ik in een pb naar je toegezonden.
We live to survive our paradoxes