Flash Point: Fire Rescue
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
ravinck
- Party Animal
Re: Flash Point: Fire Rescue
Zou Travis het (ook) leuk lijken om mee te werken aan een Q&A?P.T. schreef:Erg leukZwaai even met zijn allen naar travis

-
P.T.
- Gouverneur
Wordt aan gewerkt 
Edit: Bericht van Travis: "And as an added bonus the Dutch rules should be ready in a couple of weeks time. I'll bring copies to Essen for everyone - they won't be in the box."
Edit: Bericht van Travis: "And as an added bonus the Dutch rules should be ready in a couple of weeks time. I'll bring copies to Essen for everyone - they won't be in the box."
-
Mistharfare
- Website beheerder
Flash Point Fire Rescue staat op #100 in de Top 100 Most Funded board games. Qua spellen staat deze op #2 en qua bord en kaart spellen momenteel nog op #1.
Glory to Rome zal (over 60 uur) het meest succesvolle spel zijn dat gefinancieerd is met behulp van kickstarter en zal ongeveer rond de 60e plek eindigen in de Top 100.
Glory to Rome zal (over 60 uur) het meest succesvolle spel zijn dat gefinancieerd is met behulp van kickstarter en zal ongeveer rond de 60e plek eindigen in de Top 100.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Misth schreef:Flash Point Fire Rescue staat op #100 in de Top 100 Most Funded board games. Qua spellen staat deze op #2 en qua bord en kaart spellen momenteel nog op #1.

-
Pedro777
- Condottiërre
-
Mistharfare
- Website beheerder
Op Kickstarter heb je een Top 100 met meest succesvolle gefinancierde projecten. Flash Point Fire Rescue stond in de Top 100 op nummer 100.Pedro777 schreef:Ja, ik snap het gelijk ook niet zo goed.
Glory to Rome is nu succesvol gefinancierd en heeft meer geld opgehaald en staat dus hoger in die lijst. Glory to Rome is het best verkochte spel tot nu toe op Kickstarter. Glory to Rome staat nu op nummer 53 in de Top 100 van Kickstarter hun meest gefinancierde projecten.
Ik hoop dat het nu wel duidelijk is
-
Distefano
- Team Bordspelmania
Gisteren heb ik een mail ontvangen met de vraag over de shipping details.
Bij deze aangegeven dat ik het spel in Essen zal ophalen.
Dit ter info.
Bij deze aangegeven dat ik het spel in Essen zal ophalen.
Dit ter info.
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
bij mij idem.
JeVo
JeVo
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
P.T.
- Gouverneur
Net terug van vakantie. Eens regelen dan.
-
Distefano
- Team Bordspelmania
Inmiddels is het alweer bijna zover en kunnen we in Essen de spellen ophalen.
Op donderdag zal ik de spellen dan vanuit Essen mee naar nederland nemen voor:
R56YGF
FLASH en
COTTONBALL
Voor werk vertrek ik op zondag 23 oktober voor een 2 weken durende reis naar het buitenland.
Dus als iemand het spel heel graag al in oktober wil spelen is het verstandig om dan nog iets af te spreken voor zaterdag 22 oktober. Op donderdag en vrijdag ben ik zelf in Essen.
Lukt dit niet meer op de zaterdag dan ben ik weer vanaf 7 November weer in Nederland.
Om een afspraak te maken kunnen jullie me een persoonlijk berichtje sturen.
Op donderdag zal ik de spellen dan vanuit Essen mee naar nederland nemen voor:
R56YGF
FLASH en
COTTONBALL
Voor werk vertrek ik op zondag 23 oktober voor een 2 weken durende reis naar het buitenland.
Dus als iemand het spel heel graag al in oktober wil spelen is het verstandig om dan nog iets af te spreken voor zaterdag 22 oktober. Op donderdag en vrijdag ben ik zelf in Essen.
Lukt dit niet meer op de zaterdag dan ben ik weer vanaf 7 November weer in Nederland.
Om een afspraak te maken kunnen jullie me een persoonlijk berichtje sturen.
-
P.T.
- Gouverneur
Weet iemand of je iets van een bewijs moet meenemen om je exemplaren op te halen? Betalingsbewijs? id?
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
uit deze discussie op BGG:P.T. schreef:Weet iemand of je iets van een bewijs moet meenemen om je exemplaren op te halen? Betalingsbewijs? id?
een antwoord van Travis zelf:
The confirmation email from paypal is your confirmation. You can print that and bring with you to Essen if you would like to have total peace of mind. However that is not necessary, I will b e in our Essen booth personal with a record of all the transactions, and have access to the internet to resolve any issues.
The week before Essen I will send an email to all the people (pre-orders and kickstarters) that indicated Essen as the pick up location.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Hijacker
- Genius
Weet iemand waar deze regels te vinden zijn, zo dat ik ze zelf even kan uit printenP.T. schreef:Wordt aan gewerkt
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Geen idee, maar ik weet wel dat de nederlandse regels niet langer op voorraad waren op zaterdagochtend en dat ze online gezet zouden worden. Dat wordt waarschijnlijk na de beurs.
Even voor mijn mede-pledgers: De andere twee exemplaren van Flash Point staan hier keurig bij mij thuis te wachten op hun eigenlijke eigenaar. Ik moet nog steeds narekenen hoeveel 30$ omgerekend is naar euro's, maar over enkele dagen krijg ik het weer wat rustiger en ga ik het nog eens goed napluizen.
Even voor mijn mede-pledgers: De andere twee exemplaren van Flash Point staan hier keurig bij mij thuis te wachten op hun eigenlijke eigenaar. Ik moet nog steeds narekenen hoeveel 30$ omgerekend is naar euro's, maar over enkele dagen krijg ik het weer wat rustiger en ga ik het nog eens goed napluizen.