Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
grunnboy schreef:
Waar vind ik trouwens de code? Ik kan geen code in de doos vinden.
999 games maakt hier bij mij een hele slechte beurt.
Een bordspel moet je gelijk kunnen spelen. Een code slaat nergens op. En dan zit de code ook niet in de doos. Dubbel slecht. Wat is 999games toch een treurig bedrijf.
Dat belooft niet veel goeds voor dit spel als je de code al niet kunt vinden
grunnboy schreef:
Een bordspel moet je gelijk kunnen spelen. Een code slaat nergens op. En dan zit de code ook niet in de doos. Dubbel slecht. Wat is 999games toch een treurig bedrijf.
grunnboy schreef:
Balen! Hopelijk vind je hem snel.
Is het een los kaartje?
Ja, een kaartje met een QR code voor de Nederlandse regels.
Btw ik heb het spel overgekocht en kon de QR code gewoon gebruiken, waarbij ik er vanuit ga dat diegene waarvan ik hem over heb gekocht ook heeft gebruikt.
Daarnaast kun je het spel wel spelen met Engelse spelregels van de App zelf. Al snap ik het punt.
grunnboy schreef:
Ik begrijp absoluut dat je hier van baalt!
Een korte uitleg:
De fabriek is vergeten de QR-codes voor het activeren van de Nederlandse taal toe te voegen aan de laatste druk van Chronicles of Crime. Heel vervelend!
De spellen die nu in ons magazijn staan worden alsnog verzien van deze code. Voor de exemplaren die al in de winkelschappen staan wordt dit echter lastig. Daarom: mocht je geen code aantreffen in de doos dan zorgen we dat je deze van ons krijgt. Stuur hiervoor een mailtje met je aankoopbewijs naar klantenservice@999games.nl en je ontvangt van ons de code waarmee je de Nederlandse versie kan spelen.
Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat dit je niet er van weerhoudt om je op een later tijdstip alsnog op de verschillende zaken te storten.
Wel apart dat je nergens een los taal kaartje kan kopen. Ik heb het spel net 2de hands aangeschaft en wil het graag spelen met mn zoon. Alles is echter in het Nederlands en de hele verhaallijn vertalen vind ik best wel intensief.
Of heeft iemand een idee om de QR-code voor de taal los aan te schaffen?
johnjohnsen schreef: vr 13 feb 2026, 17:17
Wel apart dat je nergens een los taal kaartje kan kopen. Ik heb het spel net 2de hands aangeschaft en wil het graag spelen met mn zoon. Alles is echter in het Nederlands en de hele verhaallijn vertalen vind ik best wel intensief.
Of heeft iemand een idee om de QR-code voor de taal los aan te schaffen?
zie het bericht van 999 games twee boven jouw bericht. Je hebt natuurlijk geen aankoopbewijs, maar ik zou gewoon een mailtje sturen. Zou wel heel kinderachtig zijn je de code te weigeren naar mijn mening.
Waarom is dat kinderachtig? Als ze maar een beperkt aantal codes hebben nabesteld voor de mensen waar in de herdruk de code ontbrak is dat toch eerlijk.
Anders hebben ze tekort voor de mensen die het spel nieuw kopen. Er is niet voor niets gekozen om met een QR code te werken lijkt me. Anders hadden ze de app net zo goed gratis kunnen maken.