Nautilus

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Borisje schreef:Ik dacht overigens dat het 20 zou kosten, het had 50% korting en er stond 40 op. Onderop bleek echter 20 te staan en de kassa gaf zelfs al 10 aan waarna de kassajuffrouw nog eens 50% korting gaf...
Klinkt erg V&D-achtig. Als ze daar 2 akties door elkaar hebben lopen, gaat dat meer dan eens de mist in... in het voordeel van de klant! Mooie winkel... :D

Labels:
AnpuAnubis
Jakkiebak!

Bericht door AnpuAnubis »

Borisje schreef:Heb het spel bij een winkel gevonden voor 5 euro... nieuw in seal... tja daar kon ik het niet voor laten liggen...

Ik dacht overigens dat het 20 zou kosten, het had 50% korting en er stond 40 op. Onderop bleek echter 20 te staan en de kassa gaf zelfs al 10 aan waarna de kassajuffrouw nog eens 50% korting gaf... en ik durf te zeggen, voor 5 euro is dit een super spelletje... ;)
Voor die prijs mag je hem voor mij ook wel halen!
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Borisje schreef:Leiden
Welke winkel in Leiden: dan ga ik hem ook even halen!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Borisje
Locomotief
Contacteer:

Bericht door Borisje »

BaSL schreef:
Borisje schreef:Ik dacht overigens dat het 20 zou kosten, het had 50% korting en er stond 40 op. Onderop bleek echter 20 te staan en de kassa gaf zelfs al 10 aan waarna de kassajuffrouw nog eens 50% korting gaf...
Klinkt erg V&D-achtig. Als ze daar 2 akties door elkaar hebben lopen, gaat dat meer dan eens de mist in... in het voordeel van de klant! Mooie winkel... :D
Je hebt helemaal gelijk, super-V&D actie :)

Al wel enige tijd geleden overigens, in augustus...
If I ever meet you, I'll [CTRL] [ALT] [DEL] you!
Tamara_Bakker
Standaard moderator
Contacteer:

Bericht door Tamara_Bakker »

V&D is briljant! Hebben ze een actie met Nautilus, Diplomacy, Union Pacific, en nog een heleboel andere spellen voor een tientje, staan die spellen voor de oude prijs in het schap! Pas bij de kassa blijkt dat de spellen idd maar 10 euro kosten. En als er dan nog 5 euro vanaf gaat, tja....
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Tamara_Bakker schreef:V&D is briljant! Hebben ze een actie met Nautilus, Diplomacy, Union Pacific, en nog een heleboel andere spellen voor een tientje, staan die spellen voor de oude prijs in het schap! Pas bij de kassa blijkt dat de spellen idd maar 10 euro kosten. En als er dan nog 5 euro vanaf gaat, tja....
Dat is jammer: die heb ik blijkbaar gemist! :cry:
Tamara_Bakker
Standaard moderator
Contacteer:

gewoon nog ff proberen bij V&D. Ga met Nautilus naar de kassa en vraag daar of ze kunnen scannen wat het spel kost. Wie weet heb je nog mazzel.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

En als je dat dan gedaan hebt, hier even melden of het nog zo is.

Ja, ik weet het, ben te lui om zelf te gaan.... :roll:
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Mocht ik in Leiden komen, dan zal ik het zeker even proberen. Afgelopen maandag 3 okotber was ik er maar toen waren alle winkels dicht! :? :wink:
Mocht het nog steeds zo goedkoop zijn, dan zal ik het hier zeker even melden! Geen probleem, BasL! :)
Henk_Glimlach
Veenboer
Contacteer:

Bericht door Henk_Glimlach »

Je hebt grote kans van wel want het Prijzencircus is verlengd. En daardoor waren de spelletjes waarschijnlijk in de aanbieding. Balen dat ik het niet eerder las ben vanmiddag nog in leiden geweest.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
Tamara_Bakker
Standaard moderator
Contacteer:

Die aanbiedingen waren niet in het kader van het Prijzencircus. Die aanbiedingen waren er al in juli.....
Borisje
Locomotief
Contacteer:

Bericht door Borisje »

inderdaad Tamara, het zijn aanbiedingen van maanden geleden, niet van dit moment...
If I ever meet you, I'll [CTRL] [ALT] [DEL] you!
Tamara_Bakker
Standaard moderator
Contacteer:

Ik ben zojuist bij V&D Leiden geweest. Ze hadden geen Nautilus meer staan :-(
Plaats reactie