Klinkt erg V&D-achtig. Als ze daar 2 akties door elkaar hebben lopen, gaat dat meer dan eens de mist in... in het voordeel van de klant! Mooie winkel...Borisje schreef:Ik dacht overigens dat het 20 zou kosten, het had 50% korting en er stond 40 op. Onderop bleek echter 20 te staan en de kassa gaf zelfs al 10 aan waarna de kassajuffrouw nog eens 50% korting gaf...
Nautilus
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- BaSL
- Team Bordspelmania
Labels:
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
Voor die prijs mag je hem voor mij ook wel halen!Borisje schreef:Heb het spel bij een winkel gevonden voor 5 euro... nieuw in seal... tja daar kon ik het niet voor laten liggen...
Ik dacht overigens dat het 20 zou kosten, het had 50% korting en er stond 40 op. Onderop bleek echter 20 te staan en de kassa gaf zelfs al 10 aan waarna de kassajuffrouw nog eens 50% korting gaf... en ik durf te zeggen, voor 5 euro is dit een super spelletje...
- De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
- Borisje
- Locomotief
- Contacteer:
Je hebt helemaal gelijk, super-V&D actieBaSL schreef:Klinkt erg V&D-achtig. Als ze daar 2 akties door elkaar hebben lopen, gaat dat meer dan eens de mist in... in het voordeel van de klant! Mooie winkel...Borisje schreef:Ik dacht overigens dat het 20 zou kosten, het had 50% korting en er stond 40 op. Onderop bleek echter 20 te staan en de kassa gaf zelfs al 10 aan waarna de kassajuffrouw nog eens 50% korting gaf...
Al wel enige tijd geleden overigens, in augustus...
If I ever meet you, I'll [CTRL] [ALT] [DEL] you!
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
- Contacteer:
V&D is briljant! Hebben ze een actie met Nautilus, Diplomacy, Union Pacific, en nog een heleboel andere spellen voor een tientje, staan die spellen voor de oude prijs in het schap! Pas bij de kassa blijkt dat de spellen idd maar 10 euro kosten. En als er dan nog 5 euro vanaf gaat, tja....
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
- De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Dat is jammer: die heb ik blijkbaar gemist!Tamara_Bakker schreef:V&D is briljant! Hebben ze een actie met Nautilus, Diplomacy, Union Pacific, en nog een heleboel andere spellen voor een tientje, staan die spellen voor de oude prijs in het schap! Pas bij de kassa blijkt dat de spellen idd maar 10 euro kosten. En als er dan nog 5 euro vanaf gaat, tja....
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
- Contacteer:
- De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Mocht ik in Leiden komen, dan zal ik het zeker even proberen. Afgelopen maandag 3 okotber was ik er maar toen waren alle winkels dicht!
Mocht het nog steeds zo goedkoop zijn, dan zal ik het hier zeker even melden! Geen probleem, BasL!
Mocht het nog steeds zo goedkoop zijn, dan zal ik het hier zeker even melden! Geen probleem, BasL!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
- Henk_Glimlach
- Veenboer
- Contacteer:
Je hebt grote kans van wel want het Prijzencircus is verlengd. En daardoor waren de spelletjes waarschijnlijk in de aanbieding. Balen dat ik het niet eerder las ben vanmiddag nog in leiden geweest.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
- Contacteer:
- Borisje
- Locomotief
- Contacteer:
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
- Contacteer: