We zijn nu halverwege (die kleine moet even de fles) het eerste (kennismakings)potje met twee spelers en er is nog geen duel geweest; volgens mij zijn we te aardig voor elkaar
Carson City
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bartjes!
- Uitgever
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Enrico
- Caballero
-
Bartjes!
- Uitgever
Nee, nog erger: eikeltjesEnrico schreef: Met bladeren en zand erin?
Maareh, om weer terug on topic te gaan; erg tof spel! Uiteindelijk toch wel wat duels gehad. Leuk dat het bord twee zijdes heeft. Er zijn in totaal 3 spelvarianten én dan hadden we nog de 8e personagekaart als extraatje in verband met pre-orderen. Deze gaat nog vaak op tafel komen!
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Wie de extra kaart 'De Indiaan' niet heeft kan deze nu downloaden van de site van Huch and Friends

De kaart heeft ondertussen ook haar plaatsje op BoardGameGeek.

-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
-
Bartjes!
- Uitgever
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
-
Tom
- Professor Pimpel
Ik heb onlangs mijn eerste potje Carson City erop zitten en ik moet zeggen dat dat zeer goed bevallen is.
Mijn spelbeleving werd echter wel een klein beetje overschaduwd door het gegeven dat bij het openen van de doos, deze een deuk vertoonde. Bovendien is het speelbord op de onderste plooien helaas niet goed afgewerkt wat maakt dat het opdrukpapier van het bord zelf al wat losgekomen en licht beschadigd was bij het openen van de doos. Tot op heden is dit de eerste keer dat ik dit met een QWG-spel meemaak. Het materiaal is meestal zeer verzorgd en heel degelijk.
Mijn exemplaar is een MP versie die ik in Essen gekocht heb. Ik heb ondertussen QWG al een mail gestuurd maar heb nog niets terug ontvangen. Zijn er nog mensen die dit met hun versie ook hebben voorgehad? Weet iemand of dit- en op welke manier dat eventueel bij QWG wordt opgelost?
Mijn spelbeleving werd echter wel een klein beetje overschaduwd door het gegeven dat bij het openen van de doos, deze een deuk vertoonde. Bovendien is het speelbord op de onderste plooien helaas niet goed afgewerkt wat maakt dat het opdrukpapier van het bord zelf al wat losgekomen en licht beschadigd was bij het openen van de doos. Tot op heden is dit de eerste keer dat ik dit met een QWG-spel meemaak. Het materiaal is meestal zeer verzorgd en heel degelijk.
Mijn exemplaar is een MP versie die ik in Essen gekocht heb. Ik heb ondertussen QWG al een mail gestuurd maar heb nog niets terug ontvangen. Zijn er nog mensen die dit met hun versie ook hebben voorgehad? Weet iemand of dit- en op welke manier dat eventueel bij QWG wordt opgelost?
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Sinds kort vind je 'de Indiaan' ook op de Quined-site.Bart schreef:Wie de extra kaart 'De Indiaan' niet heeft kan deze nu downloaden van de site van Huch and Friends