Regelvraag Everdell

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

reherw
Sojaboon

Re: Regelvraag Everdell

Bericht door reherw »

Dat we in herhaling vallen klopt deels. Je schreef dat het zou kunnen dat je iets fout doet. Maar zoals omschreven deden ze iets fout. Vandaar mijn 'dubbele' aanvulling :D

Labels:
Armakuni
Locomotief
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Armakuni »

Bedankt! Dát deden we dus fout!
Keep calm and game on
Armakuni
Locomotief
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Armakuni »

Nu ik toch bezig ben nog een vraag over Rugwort:

Je speelt Rugwort de Baldadige gratis door een bezetfiche op een beschikbare plaats op een van je (groene) productiegebouwen te leggen. Dan steel je een groen productiegebouw uit de stad van een andere speler (eventuele grondstoffen en bezetfiches die erop liggen blijven liggen), je legt ‘m in jouw stad en activeert het effect. Tot slot legt de bestolen speler de Rugwort kaart in zijn of haar stad en legt 2 handkaarten af.

Dat afleggen van die kaarten, gebeurt dat nu elke keer als er een 'plantje' wordt gegenereerd bij het wisselen van de seizoenen?
Keep calm and game on
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Armakuni schreef: Nu ik toch bezig ben nog een vraag over Rugwort:

Je speelt Rugwort de Baldadige gratis door een bezetfiche op een beschikbare plaats op een van je (groene) productiegebouwen te leggen. Dan steel je een groen productiegebouw uit de stad van een andere speler (eventuele grondstoffen en bezetfiches die erop liggen blijven liggen), je legt ‘m in jouw stad en activeert het effect. Tot slot legt de bestolen speler de Rugwort kaart in zijn of haar stad en legt 2 handkaarten af.

Dat afleggen van die kaarten, gebeurt dat nu elke keer als er een 'plantje' wordt gegenereerd bij het wisselen van de seizoenen?
Ik heb die gemene rat niet in huis dus ik zou het niet weten, maar misschien is hier de info die je zoekt?
Afbeelding