Wingspan - Stonemaier Games --> 999 Games
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Pura Vida
- Kardinaal
Re: Wingspan - Stonemaier Games --> 999 Games
Mooi! Die blokjes vond ik nou zo ongeveer de enige tegenvaller aan het spel. Waar kun je die mooie huisjes krijgen?
Labels:
-
Phaedros
- Grote Dienaar
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bij mij wel. De dicetower blijft hier meestal in de doos en als de eieren kartonnen fiches zouden zijn geweest, zou ik er nog steeds geen genoeg van krijgen. Ik vind het spel zelf superleuk en ja... stiekem ook wel verslavendEdwin84 schreef:Meer dit:Pura Vida schreef:Je kunt inderdaad beter hebben dat een spel goed lelijk is. Dat vervuilt de beoordeling tenminste niet.Edwin84 schreef: Denk als de onderdelen niet zo mooi waren geweest dat het spel heel andere waarderingen zou krijgen.
Als er geen dicetower was, de eieren zijn kartonnen fiches net als voedsel en de kaarten zaten in ziplocks.
Was dit topic dan ook zo groot geweest met aandacht voor het spel?
Het spel is dan zeker niet lelijk en speelt nog hetzelfde.
- 999 Games
- Uitgever
- Contacteer:
Leuk om te horen dat je Wingspan zo tof vindt. Ik las je in review dat je het jammer vond dat we niet voor Nederlandse vogels zijn gegaan. Voor nu, bij de release van het basisspel, is dit echter nooit een optie geweest gezien de gezamenlijke productie van Wingspan van alle buitenlandse uitgevers samen.Pura Vida schreef: Vertaling goed ja. Maar helaas dus niet een NL versie. Europese vogels was leuk geweest...
Maar zoals je misschien al hebt gelezen zijn er wel uitbreidingen aangekondigd met vogels van andere continenten, waaronder Europa. Wanneer dat zou zijn is nu nog niet bekend. Zodra we meer weten dan laten we dat uiteraard weten.
Veel plezier met je nieuwe verslaving!
- Pura Vida
- Kardinaal
Dat zou top zijn! Ga ik me op verheugen. En ben natuurlijk bereid mee te denken over de te gebruiken soorten en (voor het spel) nuttige eigenschappen daarvan. Maar er is genoeg beschikbare deskundigheid natuurlijk op dat vlak.999 Games schreef: Maar zoals je misschien al hebt gelezen zijn er wel uitbreidingen aangekondigd met vogels van andere continenten, waaronder Europa. Wanneer dat zou zijn is nu nog niet bekend. Zodra we meer weten dan laten we dat uiteraard weten.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Ik vond het wat jammer dat de grote hoeveelheid kaarten veelal kleine variaties op elkaar bleken te zijn maar eigenlijk is dat ook wel begrijpelijk. Daarom dat ik ook wel heel benieuwd ben naar de uitbreidingen. Allicht zal het uitdraaien op klassieke systemen maar hoop toch ook op echt originele elementen.
- Pura Vida
- Kardinaal
Ik hoop vooral op een opengetrokken blik wadvogels, of trekvogels, dwaalgasten, wintervogels, stadsvogels... enzovoort. Is in lijn met de filosofie van dit spel (nuttige eigenschappen) van alles mee te doen.AlliantieAJ schreef: maar hoop toch ook op echt originele elementen.
- Edwin84
- Elfenkoning
En benieuwd of de Kroet en de Poelifinario er dan ook in zitten.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Geef mij maar een kwartel, lekker gestoofd met een uitjeEdwin84 schreef: En benieuwd of de Kroet en de Poelifinario er dan ook in zitten.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Op Etsy!Pura Vida schreef: Mooi! Die blokjes vond ik nou zo ongeveer de enige tegenvaller aan het spel. Waar kun je die mooie huisjes krijgen?
https://etsy.me/2YvUEA1
- Pura Vida
- Kardinaal
Dank!mazinho schreef: Op Etsy!
https://etsy.me/2YvUEA1
- WTULTC
- Elfenkoning
Leuk nieuwe vogels. Ook in Europa zijn zeldzame volgens of vogels die alleen op bepaalde plaatsen voorkomen zoals bijv bepaalde kanaries op Madeira.
Kijk je naar Nederland dan mogen de grutto, merel, huismus, ijsvogel en roodborstje niet ontbreken http://www.vogelbescherming.nl/actueel/ ... nale-vogel
Kijk je naar Nederland dan mogen de grutto, merel, huismus, ijsvogel en roodborstje niet ontbreken http://www.vogelbescherming.nl/actueel/ ... nale-vogel
-
baaigones
- Matroos
Edwin84 schreef: En benieuwd of de Kroet en de Poelifinario er dan ook in zitten.
De kneu lijkt me toch wel ook een leuke ...
-
Robskerino
- Sojaboon
Is dat niet zo'n trekvogel?baaigones schreef:Edwin84 schreef: En benieuwd of de Kroet en de Poelifinario er dan ook in zitten.
De kneu lijkt me toch wel ook een leuke ...
- Pura Vida
- Kardinaal
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/KneuRobskerino schreef: Is dat niet zo'n trekvogel?
-
Amsterdice
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: spellenclub
Zondag 31 maart , morgen dus, is er een Win & Play actie van Wingspan bij Amsterdice. Leer het spel / speel het spel en maak kans om het te winnen inclusief de mooie vogelhuisjes van ShapeSquad (Etsy).
Zie event Amsterdice in de kalender.
Zie event Amsterdice in de kalender.
- Bijlagen
-
- 4609B3C0-A9C4-4983-B8CE-8789A7FDCD53.jpeg
- (213.99 KiB) 61 keer gedownload