Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tijdens het spelen durf ik dat ook al wel eens te vergeten als ik ben aan het uitvogelen wat de beste zet is, meestal denk ik dan pas achteraf, ah ja die kost me natuurlijk ook eieren die vogel
maartendp schreef:
tijdens het spelen durf ik dat ook al wel eens te vergeten als ik ben aan het uitvogelen wat de beste zet is, meestal denk ik dan pas achteraf, ah ja die kost me natuurlijk ook eieren die vogel
Deze heeft een interessante actie vind ik want je kunt als speler en tegenstander een keuze maken of je een kaart weg tapt of voedsel op een bepaalde vogel in je bos legt. Ik verwacht dat dezelfde eigenschap ook bij vogels voor de weide en water zullen zijn.
Verder verwacht ik dat er een nieuwe bonuskaart zal zijn. Namelijk: Het aantal vogels waar voedsel op is verzameld (die bestaat nu niet in tegenstelling tot de bonuskaart: het aantal vogels met getapte kaarten).
Het kan bijna niet anders dan dat deze nieuwe bonuskaarten gezien het verhullen van deze vogel met deze actie bij de nieuwe uitbreiding zit.
Mooie vogel en gave kaart inderdaad. Er zijn nogal wat andere bosvogels in Wingspan die bessen opleveren, dus hij kan veel punten opleveren bovenop de 9 (!) eigen punten.
Overigens is deze dubbele neushoornvogel te bewonderen in Blijdorp, dat meedoet aan een beschermingsprogramma voor jaarvogels in India.
Deze heeft een interessante actie vind ik want je kunt als speler en tegenstander een keuze maken of je een kaart weg tapt of voedsel op een bepaalde vogel in je bos legt.
Als ik het goed begrijp is het zelfs mogelijk om en een kaart van je hand onder de vogel te stoppen en een bes uit je eigen voorraad op een vogel te leggen. Dat zou dan betekenen dat je 2 punten per keer er bij kunt krijgen als je er goed op speelt. Gaaf zeg!
O ja, ik zie het. Dan wordt besjes pakken een stuk interessanter.
Overigens op de site van Stonemaier durven ze denk ik mijn opmerking over de eventueel nieuwe bonuskaart niet te plaatsen. Ik denk dat ik hieruit kan opmaken dat dit zeker een van de nieuwe bonuskaarten zal zijn.
WTULTC schreef:
O ja, ik zie het. Dan wordt besjes pakken een stuk interessanter.
Overigens op de site van Stonemaier durven ze denk ik mijn opmerking over de eventueel nieuwe bonuskaart niet te plaatsen. Ik denk dat ik hieruit kan opmaken dat dit zeker een van de nieuwe bonuskaarten zal zijn.