Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rober schreef:Ik heb ze zojuist gekocht bij Fairyland in Helmond.
Daar hadden ze wel een display met 6 van elk.
Misschien kunnen winkeliers dat zelf aangeven?
In elk display zitten vier complete sets. Zes complete sets is alleen maar mogelijk door 'vijfjes en zesjes' uit een andere display te trekken.
In elk display zitten vier complete sets. Zes complete sets is alleen maar mogelijk door 'vijfjes en zesjes' uit een andere display te trekken.
Hebben ze dan verschillende displays?
Dit was er een van 6 breed, 3 diep en 2 hoog.
Maakt mij verder ook niks uit, maar toch....
kersje86 schreef:toch wel raar, als je op de foto kijkt. Zijn het gewoon 6x3 en dan nog een laag eronder. Zitten er nog 2 lege vakken in ofzo?
De twee onzichtbare lagen hebben een andere samenstelling dan de drie bovenste en de zichtbare onderste laag. Dit was o.a. het punt uit mijn eerdere reactie. Ik vind dit misleidend.
Toch raar.
Maar naar aanleiding van je eerdere bericht had ik dus toen ik ze kocht even de bovenste 5en en 6en opgetild.
Dooronder zaten dus 3 5en en 6en.
Vandaar mijn verbazing.
Volgens de achterliggende gedachte koopt niet iedereen alle uitbreidingen. Bij de aanschaf van één of enkele doosjes is het aannemelijker dat uitbreiding 1 en 2 beter verkocht worden dan 5 en 6. Hierdoor is voor de eerdergenoemde samenstelling gekozen.
Tevens kunnen de tegels van de 7e uitbreiding ook los gebruikt worden. Alle 6 de doosjes bezitten is dus niet noodzakelijk om met De Graancirkels te spelen. Verder zijn De Nederlandse displays tegelijk met de Duitse gefabriceerd, waardoor er geen andere samenstelling mogelijk was.
kolonist schreef:Volgens de achterliggende gedachte koopt niet iedereen alle uitbreidingen. Bij de aanschaf van één of enkele doosjes is het aannemelijker dat uitbreiding 1 en 2 beter verkocht worden dan 5 en 6. Hierdoor is voor de eerdergenoemde samenstelling gekozen.
Tevens kunnen de tegels van de 7e uitbreiding ook los gebruikt worden. Alle 6 de doosjes bezitten is dus niet noodzakelijk om met De Graancirkels te spelen. Verder zijn De Nederlandse displays tegelijk met de Duitse gefabriceerd, waardoor er geen andere samenstelling mogelijk was.
Wel een vreemde gewaarwording dat 5 en 6 minder goed verkopen, wat is daar de reden voor, hebben jullie dit onderzocht? of is het dat 5 en 6 een te hoog nummer is? of zou het liggen aan het pest-element dat in zowel 5 als 6 voorkomt? de vliegmachines(1) lijkt mij just 1 van de minst interessante uitbreidingen .
kolonist schreef:Volgens de achterliggende gedachte koopt niet iedereen alle uitbreidingen. Bij de aanschaf van één of enkele doosjes is het aannemelijker dat uitbreiding 1 en 2 beter verkocht worden dan 5 en 6. Hierdoor is voor de eerdergenoemde samenstelling gekozen.
Wel een vreemde gewaarwording dat 5 en 6 minder goed verkopen, wat is daar de reden voor, hebben jullie dit onderzocht? of is het dat 5 en 6 een te hoog nummer is? of zou het liggen aan het pest-element dat in zowel 5 als 6 voorkomt? de vliegmachines(1) lijkt mij just 1 van de minst interessante uitbreidingen .
Het ligt nog veel simpeler. Mensen zijn geneigd om eerst deel 1 te kopen van wat het dan ook maar is. Boeken-serie, films etc. Zo zal het ook met de mini´s gaan. Als iemand het bijvoorbeeld kado wil doen zal die eerder 1 & 2 kopen dan 5 & 6.
Het ligt nog veel simpeler. Mensen zijn geneigd om eerst deel 1 te kopen van wat het dan ook maar is. Boeken-serie, films etc. Zo zal het ook met de mini´s gaan. Als iemand het bijvoorbeeld kado wil doen zal die eerder 1 & 2 kopen dan 5 & 6.
hehe ja dat bedoelde ik inderdaad een beetje met dat 5 en 6 te hoog zijn, 1 en 2 liggen meer voor de hand. Wat eigenlijk weer een typisch menselijk iets is om eerst 1 en 2 te willen . Niet iedereen kijkt natuurlijk eerst naar alle 6 en bepaald dan welke de leukste is .
En inmiddels zijn 5 en 6 bijna overal uitverkocht
Zag vandaag ergens nog twee van 5 liggen, een nog heel veel van 1 & 2! Overigens 3 & 4 ook nog vrij veel.
Ik ben erg blij dat ik ze gelijk allemaal in 1 keer heb gekocht.
Het klopt dat er maar een beperkte oplage is. Ik kreeg mijn display vandaag binnen, omdat ik eerder met vakantie was. ik heb dus nog genoeg voorraad (voorlopig), maar ik heb inderdaad begrepen dat een aantal mini-uitbreidingen bijna overal al uitverkocht zijn. Jammer dat er niet meer van geproduceerd zijn...
Ik heb ze zelf nog niet kunnen uitproberen, maar dat komt vast nog wel.