Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben ook in de goede verkoopactie getrapt en heb nu de Woestijnruiters, maar moet deze nog spelen. Dat duurt nog wel even, want ik heb De Zeevaarders ook al een paar jaar en tot nu toe pas 1 keer gespeeld!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
met de klantenservice van 999 is niets mis.. je zegt dat je een onderdeeel van een spel mist (ook zoiets 'duurs' als een graantegel van 3d catan, althans, er was een boompje van weg) en ze vragen om je adres en je hebt hem binnen een week
Op de site van 999 Games is bekend gemaakt dat het 7e miniscenario 'De vissers van Catan' is. De verzending zal vanaf 1 juni plaatsvinden. Goed nieuws dus voor de mensen die alle 6 de scenario's hebben gekocht.
Iznogoedh schreef:
Zat 'De vissers van Catan' destijds niet een keer bij de Spielbox als extraatje? Het lijkt mij een leuk scenario. Kent iemand hem al?
Klopt! Is wel een aardige uitbreiding. Je kunt bij havens 'viskaartjes' verdienen. Op een kaartje staan 1, 2 of 3 vissen. Je kunt in een beurt een aantal vissen inleveren die weer allerlei voordelen geven. Ook zit er een schoen bij die ervoor zorgt dat iemand een punt meer moet behalen voor de overwinning.
"Er is niets beter dan zoeken, als je iets wilt vinden. Gewoonlijk vind je wel iets als je zoekt, hoewel het niet altijd precies dátgene is wat je wilt hebben."
Gretz schreef:En het is toch wel weer erg kwalijk dat 999games wéér de deadline niet haalt, en gewoon een half jaar later pas klaar is met het ontwikkelen.
Gretz schreef:En het is toch wel weer erg kwalijk dat 999games wéér de deadline niet haalt, en gewoon een half jaar later pas klaar is met het ontwikkelen.
Weet je zeker dat de deadline begin december was?
Sowieso was er gezegd bein mei, en dat halen ze ook al niet, maar het begint een traditie te worden van 999. Ik tel ook altijd wat extra weken als ze met een deadline komen.
Weet je zeker dat de deadline begin december was?
Het was januari en het lijkt erop dat het juni gaat worden, dus dan is het wel een half jaar. En De Vissers van Catan zat inderdaad al eens bij het oktober nummer van het Spielbox magazine. In Nederland krijgen we hem nu in een iets luxere uitvoering.
"Er is niets beter dan zoeken, als je iets wilt vinden. Gewoonlijk vind je wel iets als je zoekt, hoewel het niet altijd precies dátgene is wat je wilt hebben."