Errata Brugge WGG
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Errata Brugge WGG
Op de site van WGG staat een errata van het bordspel Brugge. Kan iemand mij vertellen of dit fouten zijn van de eerste editie of dat deze fouten er juist ingeslopen zijn bij de tweede druk die nu in de winkels ligt?
Errata
Klokkerluider: De tekst moet zijn “Ontvang direct 1 blauwe arbeider en 3 gulden”.Op de volgende kaarten ontbreekt de kosten of punten. Dit moet zijn:
kaart, kosten, punten
Acrobaat 3, 1
Burgemeester 9, 3
Notaris 6, 2
Archivaris 6, 2
Alvast bedankt!
Errata
Klokkerluider: De tekst moet zijn “Ontvang direct 1 blauwe arbeider en 3 gulden”.Op de volgende kaarten ontbreekt de kosten of punten. Dit moet zijn:
kaart, kosten, punten
Acrobaat 3, 1
Burgemeester 9, 3
Notaris 6, 2
Archivaris 6, 2
Alvast bedankt!
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Re: Errata Brugge WGG
KlokkeRluider....... ik zie de volgende erratalijst al beginnen. 
Afgezien van dit tikfoutje op de website zijn het vreemde fouten. Het lijkt erop dat er iets verkeerd is gegaan bij de DTP-er.
Afgezien van dit tikfoutje op de website zijn het vreemde fouten. Het lijkt erop dat er iets verkeerd is gegaan bij de DTP-er.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Haha, heb het inderdaad gekopieerd van de site dus daar komt de typefout vandaanErwin schreef:KlokkeRluider....... ik zie de volgende erratalijst al beginnen.
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Hallo,
Ik heb vorige maand Brugge gekocht en deze fouten zaten er inderdaad in.
Ik heb de ontbrekende getallen met een zwarte pen bijgewerkt en dan is het spel perfect speelbaar.
Op de kaartjes ontbreekt telkens één van de twee waardes maar deze is steeds driemaal (of een derde van) de andere waarde. Onoverkomelijk is het probleem dus zeker niet!
Wat betreft de foute tekst wist ik het nog niet. Er staat inderdaad paarse ipv blauwe maar de tekening die er bij staat is die van een blauwe. Ook niet een echt groot probleem dus.
Leuk spel trouwens!
Kire
Ik heb de ontbrekende getallen met een zwarte pen bijgewerkt en dan is het spel perfect speelbaar.
Op de kaartjes ontbreekt telkens één van de twee waardes maar deze is steeds driemaal (of een derde van) de andere waarde. Onoverkomelijk is het probleem dus zeker niet!
Wat betreft de foute tekst wist ik het nog niet. Er staat inderdaad paarse ipv blauwe maar de tekening die er bij staat is die van een blauwe. Ook niet een echt groot probleem dus.
Leuk spel trouwens!
Kire
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
Heee dit moet ik eens nakijken...
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Bedankt voor je reactie! Dan hoop ik ervan uit te kunnen gaan dat deze fouten hersteld zijn bij de tweede editie. Nog mooier zou natuurlijk zijn als iemand dit kan bevestigenKire schreef:Hallo,
Leuk spel trouwens!
Kire
-
Elsje07
- El Capitan
Het gaat over deze kaarten...
- Bijlagen
-
- Brugge.jpg
- (329.03 KiB) 1072 keer gedownload
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
olavf
- El Capitan
Mij was bij het spelen nog opgevallen:
2 gelijksoortige kaarten met verschillende tekst.
Volgens mij was het:
-ontvang 2 gulden
en
-ontvang onmiddellijk 2 gulden
Inhoudelijk klopt het wel, maar met beide kaarten tegelijk in de hand roept het vragen op...
2 gelijksoortige kaarten met verschillende tekst.
Volgens mij was het:
-ontvang 2 gulden
en
-ontvang onmiddellijk 2 gulden
Inhoudelijk klopt het wel, maar met beide kaarten tegelijk in de hand roept het vragen op...
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Oja, dat geeft duidelijk aan waar de cijfers precies missen! Ik hoop dat WGG mij nog via de mail kan bevestigen dat de fout verholpen is in de tweede editie, dan ben ik ook blijElsje07 schreef:Het gaat over deze kaarten...
-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Uh, hoe weet je of het de eerste of tweede editie is? Ik heb hem vorige week gekocht en ook met fouten, zeker niet onoverkomelijk maar wel een beetje jammer...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Staat al vast dat er een verschil is tussen de eerste en de tweede editie? Wellicht kan een van de hier actieve Goblindemonstrateurs bij het hoofdkwartier navraag doen?helena schreef:Uh, hoe weet je of het de eerste of tweede editie is? Ik heb hem vorige week gekocht en ook met fouten, zeker niet onoverkomelijk maar wel een beetje jammer...
-
Dierik
- Erelid
Ik heb hier een exemplaar van de tweede printrun voor me liggen en die heeft dezelfde fouten zoals hierboven beschreven.Erwin schreef:Staat al vast dat er een verschil is tussen de eerste en de tweede editie? Wellicht kan een van de hier actieve Goblindemonstrateurs bij het hoofdkwartier navraag doen?helena schreef:Uh, hoe weet je of het de eerste of tweede editie is? Ik heb hem vorige week gekocht en ook met fouten, zeker niet onoverkomelijk maar wel een beetje jammer...
-
rober
- Standaard moderator
Typisch geval van jammer.Dierik schreef:Ik heb hier een exemplaar van de tweede printrun voor me liggen en die heeft dezelfde fouten zoals hierboven beschreven.Erwin schreef:Staat al vast dat er een verschil is tussen de eerste en de tweede editie? Wellicht kan een van de hier actieve Goblindemonstrateurs bij het hoofdkwartier navraag doen?helena schreef:Uh, hoe weet je of het de eerste of tweede editie is? Ik heb hem vorige week gekocht en ook met fouten, zeker niet onoverkomelijk maar wel een beetje jammer...
All is fair in love, war and Carcassonne

-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Spijtig voorval, maar ik heb het zo professioneel mogelijk proberen aanpassen met een zwarte pen
!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Oké, bedankt voor de bevestiging Dierik!