Rogue Agent

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
roubosga
El Capitan

Rogue Agent

Bericht door roubosga »

Het spel ligt al lang en breed in de winkel, maar er wordt hier op dit forum maar weinig over gezegd.
Iemand al ervaring met dit spel? Het ziet er grafisch erg mooi uit, maar ik wil er toch iets meer over weten alvorens ik overga tot aanschaf.
Afbeelding

Labels:
wennepen
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Rogue Agent

Bericht door wennepen »

Ik zou zeker even kijken op Boardgamegeek
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... ogue-agent

Daar staat ook al een aantal video reviews. voor zo ver ik kan zien zijn de meningen wat verdeeld...
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

wennepen schreef:Ik zou zeker even kijken op Boardgamegeek
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... ogue-agent

Daar staat ook al een aantal video reviews. voor zo ver ik kan zien zijn de meningen wat verdeeld...
Sorry, dat ik er bij moeten zetten. BGG had ik al afgestruind. Maar wat ik me vooral afvroeg was waarom er hier op BSM zo weinig over wordt geschreven.
Afbeelding
wennepen
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: Blije Bordspeler
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door wennepen »

Hihi, kan een indicator zijn voor hoe goed het spel is ontvangen hier :wink: Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Ik hoop dat je wat reacties krijgt van onze collega-spelliefhebbers van de Lage Landen!
stefaan
Caballero
Contacteer:

Bericht door stefaan »

Ik heb 2 keer het trainingscenario gespeeld en zie hier wel het plezier van in. De sfeer zit goed en er zit wel voldoende controle in het spel ondanks de geluksfactor. Benieuwd naar de android mode.
woozle
Stamhoofd

Bericht door woozle »

Ik heb een keer een laat prototype gespeeld en dat is met toen goed bevallen. Het roept wel het Blade-runner sfeertje op. Ik hoef hem zelf momenteel niet in mijn collectie te hebben, één van mijn vrienden heeft al een copy, maar als ik hem later eens goedkoper tegen kom, schaf ik hem nog wel aan.

Ik denk dat de review van Tom Vasel de enige negatieve was en ik vind dat hij het dobbelsteen-effect overdreef.
Afbeelding
Plaats reactie