Spelregels Madeira
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Pedro777
- Condottiërre
-
Pedro777
- Condottiërre
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spelregels Madeira
Ik vervul geen ongepaste wensen (ik respecteer de rechten van de Nederlandse uitgever).Pedro777 schreef:Niemand die deze even wil inscannen en doormailen?
-
Pedro777
- Condottiërre
Ja, daar heb je wel punt Erwin. Had ik Madeira niet cadeau gekregen dan had ik hem gekocht in de 999games versie.
Ik wou niet tegen iemands schenen schoppen.
Ik wou niet tegen iemands schenen schoppen.
-
alrick
- Regenmaker
Als je 999games mailt, krijg je meestal het gevraagde netjes toegestuurd.
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ik vraag me af of ze dat doen als je een versie hebt gekocht in een andere taal (en dus van een andere uitgever)?alrick schreef:Als je 999games mailt, krijg je meestal het gevraagde netjes toegestuurd.
-
Pedro777
- Condottiërre
Ik had het niet moeten vragen. Ik trek mijn plan wel met de Engelse regels.
Mag een slotje op.
Mag een slotje op.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Het staat je natuurlijk vrij de methode te proberen die alrick oppert. Ik zeg alleen dat ik je weinig kans geefPedro777 schreef:Ik had het niet moeten vragen. Ik trek mijn plan wel met de Engelse regels.
Mag een slotje op.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik weet het niet, ze mislopen er geen verkoop door aangezien het spel al gekocht is, maar het is in hun belang dat het spel correct gespeeld wordt zodat eventuele medespelers ook aangezet worden tot aankoop. Als ik 999Games was zou ik hier toch wel over nadenken. Als ik merk hoe vaak een spel wordt afgekraakt omdat bepaalde elementen niet goed zouden werken en achteraf blijkt dat men het spel de hele tijd fout speelde wegens verkeerde interpretatie van de regels, kan dit voor hen ook wel interessant zijn.
Als ik bij ons op de spellenclub de enige ben die een bepaald spel kent en dat aan iedereen die dat wil spelen fout uitleg door mijn puur hypothetische gebrekkig kennis van het Engels waardoor het spel minder leuk of spannend is dan het zou kunnen zijn, gaan die mensen mogelijk minder geneigd om het spel zelf ook te kopen.
Als ik bij ons op de spellenclub de enige ben die een bepaald spel kent en dat aan iedereen die dat wil spelen fout uitleg door mijn puur hypothetische gebrekkig kennis van het Engels waardoor het spel minder leuk of spannend is dan het zou kunnen zijn, gaan die mensen mogelijk minder geneigd om het spel zelf ook te kopen.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
terjul
- Burgemeester
Ik ben volkomen hiermee eens!The Iced One schreef:Ik weet het niet, ze mislopen er geen verkoop door aangezien het spel al gekocht is, maar het is in hun belang dat het spel correct gespeeld wordt zodat eventuele medespelers ook aangezet worden tot aankoop. Als ik 999Games was zou ik hier toch wel over nadenken. Als ik merk hoe vaak een spel wordt afgekraakt omdat bepaalde elementen niet goed zouden werken en achteraf blijkt dat men het spel de hele tijd fout speelde wegens verkeerde interpretatie van de regels, kan dit voor hen ook wel interessant zijn.