Hey,
Ik heb gehoord dat er een nieuwe versie van Colosseum (het bordspel) zou uitkomen.
Iemand enig idee of dit waar is? En zo ja, waar en wanneer het dan te koop zou zijn?
Colosseum -> nieuwe versie?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
sara
- PIONier
-
JensVerwaest
- Party Animal
-
sara
- PIONier
Re: Colosseum -> nieuwe versie?
Thanks. But what a shame that it's kickstart is postponed 
-
sinead
- Stamhoofd
Heel wat jaartjes verder sinds dit laatste bericht. Maar Fantasia Games gaat volgend jaar (2024) een nieuwe versie uitbrengen van deze klassieker!
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat wordt een strakke planning. Unconscious Mind is net weer uitgesteld tot maart 2024 en ze zeggen geen nieuwe KS te beginnen tot ze kunnen garanderen dat uiterlijk drie maanden na afloop van de nieuwe campagne de productie kan beginnen. (Bron: KS update van gisteren).sinead schreef: Heel wat jaartjes verder sinds dit laatste bericht. Maar Fantasia Games gaat volgend jaar (2024) een nieuwe versie uitbrengen van deze klassieker!
-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Dat klopt helemaal, maar in het nieuwsbericht gaat het dan ook niet over Fantasia, maar over TMG.Jerome schreef:Dat wordt een strakke planning. Unconscious Mind is net weer uitgesteld tot maart 2024 en ze zeggen geen nieuwe KS te beginnen tot ze kunnen garanderen dat uiterlijk drie maanden na afloop van de nieuwe campagne de productie kan beginnen. (Bron: KS update van gisteren).sinead schreef: Heel wat jaartjes verder sinds dit laatste bericht. Maar Fantasia Games gaat volgend jaar (2024) een nieuwe versie uitbrengen van deze klassieker!

-
Jerome
- Gouverneur
Bedoel je het nieuwsbericht een paar postjes hierboven?pieter.schutz schreef:Dat klopt helemaal, maar in het nieuwsbericht gaat het dan ook niet over Fantasia, maar over TMG.Jerome schreef:Dat wordt een strakke planning. Unconscious Mind is net weer uitgesteld tot maart 2024 en ze zeggen geen nieuwe KS te beginnen tot ze kunnen garanderen dat uiterlijk drie maanden na afloop van de nieuwe campagne de productie kan beginnen. (Bron: KS update van gisteren).sinead schreef: Heel wat jaartjes verder sinds dit laatste bericht. Maar Fantasia Games gaat volgend jaar (2024) een nieuwe versie uitbrengen van deze klassieker!
Dat is uit 2015 en bij mijn weten bestaat TMG helemaal niet meer.
-
pieter.schutz
- Geheim Genootschap
Oeps, niet goed gekeken. Inderdaad TMG is fallietJerome schreef: Bedoel je het nieuwsbericht een paar postjes hierboven?
Dat is uit 2015 en bij mijn weten bestaat TMG helemaal niet meer.
Dit is de post over de recentere aankondiging
https://boardgamegeek.com/thread/306077 ... asia-games

-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Colosseum is niet een spel dat ik nog heel vaak speel, maar het komt zeker zo nu en dan nog op tafel. Sowieso is het zo mooi uitgevoerd (Days of Wonder editie) dat ik flinke moeite zou hebben het weg te doen. De heruitgave vond TMG destijds vond ik onooglijk en cartoonesk, wellicht doet deze nieuwe editie wat meer eer aan het origineel.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.