Wanneer je nu The Game koopt krijg je er tijdelijk de mini uitbreiding "the game on fire bij".
The game heb ik al in mijn bezit. Weet iemand hoe je deze uitbreiding in je bezit kan krijgen zonder de basisgame nogmaals aan te schaffen?
Mvg, Yvo
Mini uitbreiding The Game
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
yvof
- Professor Pimpel
-
Joverowa
- Caballero
Re: Mini uitbreiding the game
Ik heb er geen flauw idee van hoe je deze apart kan krijgen, maar je kan het ook zonder die kaarten met de uitbreidingsregels spelen hoor.
De kaarten 22, 33, 44, 55, 66, 77 een extra functie geven en klaar is kees!
Ik heb de uitbreiding wel (met de speelmat) en ik speel het nooit meer zonder. Zowel de speelmat als de firekaarten zitten er dus steeds bij
De kaarten 22, 33, 44, 55, 66, 77 een extra functie geven en klaar is kees!
Ik heb de uitbreiding wel (met de speelmat) en ik speel het nooit meer zonder. Zowel de speelmat als de firekaarten zitten er dus steeds bij
yvof schreef:Wanneer je nu the game koopt krijg je er tijdelijk de mini uitbreiding "the game on fire bij".
The game heb ik al in mijn bezit. Weet iemand hoe je deze uitbreiding in je bezit kan krijgen zonder de basisgame nogmaals aan te schaffen?
Mvg, Yvo
derodehazen.be

-
jeroenh
- Professor Pimpel
De uitbreiding is vanaf vandaag verkrijgbaar in de webshop van White Goblin Gamesyvof schreef: The game heb ik al in mijn bezit. Weet iemand hoe je deze uitbreiding in je bezit kan krijgen zonder de basisgame nogmaals aan te schaffen?
Mvg, Yvo
http://www.whitegoblingames.nl/webshop
-
yvof
- Professor Pimpel
Hee top, bedankt voor jullie snelle reacties.
Mvg, Yvo
Mvg, Yvo
-
sinead
- Stamhoofd
Waar heb je die speelmat gekocht?Joverowa schreef:Ik heb de uitbreiding wel (met de speelmat) en ik speel het nooit meer zonder. Zowel de speelmat als de firekaarten zitten er dus steeds bij
Groetjes,
Jan
-
Joverowa
- Caballero
Kwam via Essen mijn richting uit
sinead schreef:Waar heb je die speelmat gekocht?Joverowa schreef:Ik heb de uitbreiding wel (met de speelmat) en ik speel het nooit meer zonder. Zowel de speelmat als de firekaarten zitten er dus steeds bij
Groetjes,
Jan
derodehazen.be

-
Robertopellizini
- Genius
-
olavf
- El Capitan
Robertopellizini schreef:Ze hadden de uitbreiding 'The Expansion' moeten noemen. Gemiste kans.