Vandaag in de spellenkast thuis het spel Havana gevonden...zonet de regels doorgenomen en lijkt vrij duidelijk al komen er vast nog heel wat vragen naar boven als ik aan mijn eerste potje begin!
Zoals de werkmannen, als ik die als eerste speel krijg ik 2 werkmannen, de rest krijgt er enkel 1 als ze ook die kaart in deze beurt spelen of krijgen ze dat sowieso?
Havana 999 games
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
winny
- Locomotief
-
Stoopie
- Professor Pimpel
Re: Havana 999 games
Andere spelers krijgen er alleen één als ze ook de werkmannen hebben liggen. Als je aan de beurt bent en je bent die ronde de eerste speler die deze kaart voor zich heeft liggen, dan mag je er twee nemen. Als je niet de eerste bent die deze kaart voor zich heeft liggen, krijg je er één. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor de zwarte markt.winny schreef:Vandaag in de spellenkast thuis het spel Havana gevonden...zonet de regels doorgenomen en lijkt vrij duidelijk al komen er vast nog heel wat vragen naar boven als ik aan mijn eerste potje begin!
Zoals de werkmannen, als ik die als eerste speel krijg ik 2 werkmannen, de rest krijgt er enkel 1 als ze ook die kaart in deze beurt spelen of krijgen ze dat sowieso?
Je kunt nooit profiteren van een kaart die je niet voor je hebt liggen.