Hoi
Snelle vraag
Ik kan voor minder dan 200 alle uitbreidngen kopen van MoM1 (Mansions of madness)
Zelf heb ik MoM2.
Nu komen de uitbreidingen en die zijn zo rond de 40 euro/stuk.
Maar kan ik beter de 1st edition uitbreidngen kopen voor dat geld of toch voor de 2nd gaan?
MoM1 uitbreidingen in MoM2?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maartend
- Critico
-
Lyon
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: サイコロさん
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: MoM1 uitbreidingen in MoM2?
Van wat ik heb begrepen zijn enkel de 'Forbidden Alchemy' en 'Call of the Wild' uitbreidingen van MoM1 compatibel met MoM2. De rest van de uitbreidingen van MoM1 zijn allemaal scenario packs (zonder extra 'stuff' zoals monsters en investigators enzo) die niet speelbaar zijn met MoM2 omdat ze nog uitgaan van de 1-tegen-de-rest gameplay van MoM1.
Dus dan denk ik dat je beter de 'Suppressed Memories' uitbreiding kunt kopen (die FA en CotW combineert) zodra die beschikbaar is.
Dus dan denk ik dat je beter de 'Suppressed Memories' uitbreiding kunt kopen (die FA en CotW combineert) zodra die beschikbaar is.
'Wie 'A' zegt, moet ook 'gricola' zeggen!'
-
NoenkelYani
- Sojaboon
Re: MoM1 uitbreidingen in MoM2?
klopt. Enkel Forbidden Alchemy en Call of the Wild zijn mogelijk te combineren met MoM2Lyon schreef:Van wat ik heb begrepen zijn enkel de 'Forbidden Alchemy' en 'Call of the Wild' uitbreidingen van MoM1 compatibel met MoM2. De rest van de uitbreidingen van MoM1 zijn allemaal scenario packs (zonder extra 'stuff' zoals monsters en investigators enzo) die niet speelbaar zijn met MoM2 omdat ze nog uitgaan van de 1-tegen-de-rest gameplay van MoM1.
Net gechecked in de app.
Het is dus niet zo interessant als je het mij vraagt om al deze scenario packs aan te schaffen (tenzij je nogmaals 1 vs Many wilt spelen natuurlijk)