Nederlandse Spelregels fabled fruit
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
yvof
- Professor Pimpel
Nederlandse Spelregels fabled fruit
Hallo,
Heeft iemand de Nederlandse spelregels (pdf) van Fabled Fruit?
Labels:
-
Flash
- Wu Feng
Re: Nederlandse Spelregels fabled fruit
White Goblin Games. Als ze bij jouw spel ontbreken, zou ik de klantenservice van hen even een berichtje sturen.yvof schreef: Hallo,
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Ik denk dat de OP een buitenlandse versie heeft gekocht, en nu nederlandse regels zoekt.
Dan is het niet zo kies om WGG om een Nederlandse regels te vragen.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat idee kreeg ik ook, gezien het onderwerp van dit draadje de Engelstalige titel van het spel omvat. Misschien zijn de NL regels overigens wel tegen een (kleine) vergoeding te krijgen bij WGG? Las onlangs elders hier dat dit in elk geval bij 999 Games mogelijk is.JeVo schreef: Ik denk dat de OP een buitenlandse versie heeft gekocht, en nu nederlandse regels zoekt.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Er is toch niets mis met een vraag aan de uitgever zelf?JeVo schreef: Ik denk dat de OP een buitenlandse versie heeft gekocht, en nu nederlandse regels zoekt.
-
yvof
- Professor Pimpel
Klopt ik heb de engels talige versie. Ik heb ze al eens een soort gelijke vraag gesteld maar ze wilde het niet verspreiden omdat ze dan denken minder exemplaren te verkopen. In dat specifieke geval wilde ik kijken of een bepaald spel iets voor mij was.
Als ik een spel ik het Engels heb ga ik hem niet nog eens in het NL kopen. Dus ik denk niet dat je met deze houding meer spellen verkoopt.
Als ik een spel ik het Engels heb ga ik hem niet nog eens in het NL kopen. Dus ik denk niet dat je met deze houding meer spellen verkoopt.
-
freeze
- Stamhoofd
Ik begrijp het dat je geen NLstalige versie gaat kopen als je de Engelse al hebt (of je doet het wel en verkoopt dan je Engelse versie, andere discussie), maar ik begrijp het standpunt van een Nederlandse uitgever ook wel dat zij niet zo maar een NLse handleiding beschikbaar stellen, nadat ze kosten hebben gemaakt voor de licentie, vertaling e.d. en niets aan jou "verdiend" hebben omdat je een Engelse versie hebt gekocht.yvof schreef: Klopt ik heb de engels talige versie. Ik heb ze al eens een soort gelijke vraag gesteld maar ze wilde het niet verspreiden omdat ze dan denken minder exemplaren te verkopen. In dat specifieke geval wilde ik kijken of een bepaald spel iets voor mij was.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
En omdat het een precedent schept dat eenieder (goedkopere) anderstalige versies kan blijven kopen (hoewel Engelstalige niet altijd goedkoper zijn) en je alsnog de Nederlandstalige spelregels aangereikt krijgt. Dat snap ik eigenlijk ook wel vanuit de uitgever.yvof schreef: Klopt ik heb de engels talige versie. Ik heb ze al eens een soort gelijke vraag gesteld maar ze wilde het niet verspreiden omdat ze dan denken minder exemplaren te verkopen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Prima punt, al zullen de kosten van de vertaling wel meevallen. Volgens mij behoort ook WGG - net als veel andere uitgevers in het Nederlandse taalgebied - tot de uitbuiters die voor een belachelijke fooi (een of twee gratis spellen) hun spellen laten vertalen.freeze schreef: Ik begrijp het dat je geen NLstalige versie gaat kopen als je de Engelse al hebt (of je doet het wel en verkoopt dan je Engelse versie, andere discussie), maar ik begrijp het standpunt van een Nederlandse uitgever ook wel dat zij niet zo maar een NLse handleiding beschikbaar stellen, nadat ze kosten hebben gemaakt voor de licentie, vertaling e.d. en niets aan jou "verdiend" hebben omdat je een Engelse versie hebt gekocht.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik begrijp niet goed waarom je een spelregelvertaling wilt van een spel vol Engelse tekst
Maar ik kan je alleszins niet helpen ....
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Edwin84
- Elfenkoning
Inderdaad veel tekst op de kaarten.
-
yvof
- Professor Pimpel
Een nederlandse handleiding leest gewoon makkelijker helemaal dat deel waar alle kaarten worden uitgelegd.The Iced One schreef: Ik begrijp niet goed waarom je een spelregelvertaling wilt van een spel vol Engelse tekst![]()
Ik begrijp ook best dat een uitgever er niet op zit te wachten maar heb er best geld voor over en goodwill kweken is ook belangrijk.
-
Kaelan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio
Geen afbeeldingen naar handleidingen ivm copyright - Geerius
Laatst gewijzigd door Geerius op wo 26 apr 2017, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeeldingen verwijderd
Reden: Afbeeldingen verwijderd

-
yvof
- Professor Pimpel
Hallo Kaelan. Mijn dank is groot.
-
Kaelan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio