Ons eerste tweepersoons spel in de "QWG for 2" lijn belooft weer wat speciaals te worden. Misschien wel het beste 2 persoonsspel dat er momenteel voor handen is, maar in ieder geval een van de beste ooit. Jambo speelt zich af in het hart van Afrika waar je als koopman op de markt staat in een druk afrikaans dorpje. Je tegenstander staat daar ook en je probeert elkaar de beste waar af te snoepen. Dat lukt natuurlijk niet zonder wat valse trucjes dus stuur je allerlei gevaren op je tegenstander af: krokodillen, slangen en zelfs leeuwen. Gelukkig zijn er de moedige wachters die je hierbij helpen. Voor de grootste winsten moet je o.a. zaken doen met Arabische kooplui en luisteren naar je dorpsgenoten. De stamoudste speelt een rol, de mandenvlechtster en natuurlijk de regenmaker. Je ziet: er is van alles te ontdekken in JAMBO !
Het spel is vanaf half augustus op alle QWG verkooppunten te verkrijgen.
QWG komt in augustus met Jambo
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Nekrataal
- Uitgever
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: QWG komt in augustus met Jambo
Gefeliciteerd met jullie licentie,
Kun je dat toelichten? Zelfs op BGG komt Jambo niet in de top 100 voor, dus je bedoelt misschien een specifieke groep voor wie Jambo perfect zou zijn?Nekrataal schreef:Misschien wel het beste 2 persoonsspel dat er momenteel voor handen is, maar in ieder geval een van de beste ooit.
-
Leonarda
- Rooster Booster
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik vind het een leuk spel, maar "Misschien wel het beste 2 persoonsspel dat er momenteel voor handen is, maar in ieder geval een van de beste ooit" is mij iets te overdreven gesteld.Leonarda schreef:Jambo komt misschien niet in de top 100 voor, maar op plek 129 bij BGG lijkt mij toch wel aardig in de richting komen.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Wat leuk dat jullie het in het Nederlands op de markt brengen. Ik kijk er al lange tijd naar uit! Mijn Duits is namelijk vrij slecht en aangezien er toch best wat tekst op de kaarten staat, heeft het er mij altijd van weerhouden om het spel in het Duits aan te schaffen.
Dit wordt een zekere aanschaf!
Dit wordt een zekere aanschaf!
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Jambo
Zijn er ook al plannen om de uitbreiding van Jambo in het Nederlands uit te geven, of is dit wat voorbarig en is het afwachten hoe het basisspel verkoopt?